خدابنده: حضور در مسابقات جهانی یک فرصت عالی است، از تمام لحظه ها استفاده می کنم

به گزارش مجله سرگرمی، کاپیتان تیم ملی تکواندو بانوان گفت: حضور در مسابقات جهانی یک فرصت بسیار عالی برای من است و خیلی به رقم خوردن اتفاقات خوب برای خودم و دیگر بچه ها خوش بین هستم.

خدابنده: حضور در مسابقات جهانی یک فرصت عالی است، از تمام لحظه ها استفاده می کنم

اکرم خدابنده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شرایط خود برای حضور در مسابقات جهانی منچستر گفت: خدا را بابت فرصت دوباره حضور در مسابقات جهانی شاکر هستم. اینکه بعد از یک دوری طولانی، مجددا توجه کادرفنی و اطرافیان را جلب و ثابت کردم که اکرم می تواند همان بازیکن مدنظر کادرفنی باشد برایم بسیار سخت بود.

وی تاکید نمود: واقعا خدا را شاکرم که در مدت 5 ماه اردوی تیم ملی مجددا توانستم خود را ثابت کنم و به عنوان یکی از اعضای تیم ملی در مسابقات جهانی منچستر شرکت کنم. حضور در مسابقات جهانی یک فرصت بسیار عالی برای من است و خیلی به رقم خوردن اتفاقات خوب برای خودم و دیگر بچه ها خوش بین هستم.

کاپیتان تیم ملی تکواندو بانوان توضیح داد: در این مدت همه تمرکز ما روی رسیدن به بهترین آمادگی جسمانی بود و حال خوبی را از لحاظ جسمانی و روحی در اردوهای تیم ملی سپری کردیم.

خدابنده در مورد شانس کسب مدال در مسابقات جهانی گفت: من به جز رقابت های المپیک و جهانی، فینالیست تمام مسابقات رسمی بودم و تنها دو جای خالی در افتخاراتم وجود دارد. در رقابت های المپیک و جهانی با ناکامی هایی روبرو بودم. در کسب سهمیه المپیک ریو آن اتفاقات افتاد و در دو دوره مسابقات جهانی نیز با عدم تمرکز اتفاقات مدنظر برای من نیفتاد.

وی خاطر نشان کرد: برای این دوره از مسابقات جهانی با صلاحدید خودم و آنالیز های کادرفنی یک وزن پایین تر آمدم و احساس کردم در وزن هفتم با توجه به قد و قامت و سرعت خود می توانم بهترین نتیجه را کسب کنم. در اردوی صربستان با قهرمان المپیک لندن و قهرمان این وزن مبارزه کردم و توانستم به بهترین نحو او را شکست بدهم.

نایب قهرمان بازی های آسیایی اینچئون خاطر نشان کرد: این موضوع امیدهایم را بالاتر برد و حال روحی ام را بهتر کرد و از لحاظ اعتماد به نفس نیز در شرایط بهتری قرار گرفتم. خودم را برای کسب مدال محاکمه نخواهم کرد و کوشش می کنم به عنوان یک ورزشکار ملی و کاپیتان تیم ملی از تمام لحظه ها استفاده کنم تا دچار عذاب وجدان نشوم. به این باور رسیدم که از تمام وجودم مایه بگذارم و بقیه مسائل را به خدا واگذار کنم.

خدابنده با تمجید از تیم ملی بانوان گفت: همه اعضای این تیم امید موفقیت و کسب مدال را دارند و فکر می کنم اگر با این انگیزه ادامه بدهند بازیکنان نامی در آینده خواهیم داشت.

bebop.ir: بیباپ: مجله هنر موسیقی

kalarena.ir: مجله کالارنا: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 22979

به "خدابنده: حضور در مسابقات جهانی یک فرصت عالی است، از تمام لحظه ها استفاده می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدابنده: حضور در مسابقات جهانی یک فرصت عالی است، از تمام لحظه ها استفاده می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید