مدال طلای ملی پوش سابق تکواندو ایران در اروپا

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، رقابتهای تکواندو قهرمانی اروپا روز گذشته با حضور 95 تکواندوکار در چهار وزن المپیکی به میزبانی بوسنی در شهر سارایوو شروع شد.

مدال طلای ملی پوش سابق تکواندو ایران در اروپا

مهدی خدابخشی ملی پوش سابق تکواندو ایران که سابقه حضور در بازی های المپیک 2016 ریو برای تیم ملی ایران و کسب مدال طلای قهرمانی دنیا، طلای بازی های آسیایی و طلای ارتشهای دنیا را برای کشورمان دارد، برای تیم ملی صربستان و در وزن 80+ کیلوگرم به روی شی هاپ چانگ رفت.

در این وزن 17 تکواندوکار حضور داشتند که خدابخشی دور نخست جک رایان از انگلستان را 8 بر 4 شکست داد. وی دور دوم امره آتسل از ترکیه را نیز 19 بر 6 از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد و سپس با پیروزی یک بر صفر مقابل ولادیسلاو بوندار از اوکراین به ملاقات نهایی صعود کرد. خدابخشی برای کسب مدال طلا دژان گئورگفسکی از مقدونیه را در یک مبارزه نزدیک و با نتیجه 19 بر 18 شکست داد و طلا گرفت. نمایندگان اوکراین و اسپانیا نیز برنز مشترک را کسب کردند.

در روز نخست که مسابقات مردان برگزار گردید، در وزن 58- کیلوگرم 23 تکواندوکار به رقابت پرداختند و در انتها سیریان راوت از فرانسه طلا گرفت. نواک استانیچ از صربستان به نشان نقره دست یافت و مدال برنز مشترک هم به جک وولی از ایرلند و دیمیتروف از مولداوی تعلق گرفت.

در وزن 68- کیلوگرم 26 تکواندوکار به رقابت پرداختند که بردلی سیندن تکواندوکار المپیکی انگلستان به نشان طلا دست یافت.

شلوغ ترین وزن این مسابقات رقابتهای 80- کیلوگرم بود که 29 تکواندوکار به رقابت پرداختند. در این وزن مدال طلا به جولیو فره را از پرتغال رسید. کینتادو از اسپانیا نقره گرفت، تونی کانیت به همراه مارکو گلوبیچ هر دو از کرواسی برنز گرفتند.

این رقابتها امروز با برگزاری مسابقات بخش زنان به انتها می رسد و از فردا شنبه تکواندوکاران رده سنی نونهالان به میدان می فرایند.

mahsanblog.ir: سیستم مدیریت محتوای مهسان

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 123275

به "مدال طلای ملی پوش سابق تکواندو ایران در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدال طلای ملی پوش سابق تکواندو ایران در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید