شرح معاون وزیر ورزش درباره ممنوعیت استفاده از بازیکن خارجی برای استقلال و پرسپولیس

به گزارش مجله سرگرمی، معاون وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت که ممنوعیت خرید بازیکن و مربی خارجی برای سرخابی ها حداقل در جابجایی پیش رو وجود خواهد داشت.

شرح معاون وزیر ورزش درباره ممنوعیت استفاده از بازیکن خارجی برای استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران ، مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسمی که برای رونمایی از موزه المپیک برگزار شده بود، در جمع خبرنگاران حضور یافت و در مورد ممنوعیت خرید بازیکن و مربی خارجی برای استقلال و پرسپولیس گفت: ما به واسطه این که می خواهیم بحث های اقتصادی این دو باشگاه دولتی را ساماندهی کنیم و جلوی بعضی حواشی را بگیریم، برای این دو باشگاه که مالکیتش با وزارت ورزش است، این تصمیم را گرفتیم. طبیعی است که برای باشگاه های دیگر نمی توانیم تصمیم بگیریم. همچنین گفتیم تا اطلاع ثانوی یعنی مدت دار است و تصمیمی برای همواره نیست.

این مقام مسئول اضافه کرد: بعدش هم اگر اجازه ای داده گردد، با نظارت کامل وزارتخانه به عنوان مالک دو باشگاه خواهد بود که تبعاتی را نداشته باشیم. در عین حال فرصتی است برای بازیکنان خوبی که در ایران داریم که بتوانیم از آن ها استفاده کنیم. ما باید از ظرفیت داخلی برای این دو باشگاه بیشتر استفاده کنیم. گفتند شما می خواهید واگذار کنید در شهریور پس این چه تصمیمی است؟ ما در شهریور 5 درصد و بعد هم 5 درصد دیگر انجام می دهیم و طبیعتا جابجایی فصل بعد هم در تابستان آینده خواهد بود و این ممنوعیت وجود دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قبلا اشتباهات در این باره از سوی منصوبان وزارت ورزش و جوانان نبودند؟ گفت: حق انتخاب معمولا با افراد دیگری است و مربیان، کمیته فنی است و مدیرعامل تصمیم نهایی را با امضا کردن می گیرد. افراد زیادی هستند که در این موضوع نقش دارند و تصمیمی که گرفتیم موقتی است و قطعا اگر فضا طوری باشد که اجازه دهیم که باشگاه ها از بازیکنان و مربیان خارجی استفاده نمایند، حتما نظارت بیشتر از سوی وزارت ورزش خواهد بود. هدف ما این است که از دامن زدن به بعضی موضوعات حاشیه ای جلوگیری کنیم. بازهم تاکید می کنم این تصمیم دائمی نیست و ما دنبال پاک کردن صورت مسئله نیستیم.

  • استقلال و پرسپولیس تا نیمه سال جاری باید مشخص تکلیف شوند

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 آبان 1400 بروزرسانی: 17 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 91331

به "شرح معاون وزیر ورزش درباره ممنوعیت استفاده از بازیکن خارجی برای استقلال و پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح معاون وزیر ورزش درباره ممنوعیت استفاده از بازیکن خارجی برای استقلال و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید