بیمارستان 296 تخت خوابی یاسوج و 32 تخت خوابی باشت تجهیز می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بهره برداری کامل از دو بیمارستان بزرگ یاسوج و 32 تختخوابی باشت جزو دغدغه ها است، گفت: بعضی تجهیزات مورد احتیاج بیمارستان های استان با ارزش افزون بر 11 میلیارد ریال خریداری شده است.

بیمارستان 296 تخت خوابی یاسوج و 32 تخت خوابی باشت تجهیز می گردد

به گزارش از ،غلامعباس سبز صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهمترین دغدغه های مدیران ارشد حوزه بهداشت و درمان استان بهره برداری کامل از تمامی بخش های بیمارستان ها و مراکز درمانی افتتاح شده در سال های اخیر از جمله بیمارستان 296 تختخوابی یاسوج، 32 تختخوابی باشت و اورژانس دهدشت است.

وی ادامه داد: سری جدیدی از تجهیزات پزشکی بیمارستان های استان از جمله بیمارستان 296 تختخوابی شهید جلیل یاسوج، 32 تخت خوابی باشت، بی بی حکیمه و اورژانس دهدشت با مبلغی افزون بر 11 میلیارد ریال با پیگیری سرپرست دانشگاه خریداری شده است.

سبز اضافه کرد: این تجهیزات شامل دو دستگاه ونتیلاتور نوزاد، چهار دستگاه ونتیلاتور پرتابل، یک دستگاه میکروسکوپ جراحی چشم، یک دستگاه میکروسکوپ جراحی ای ان تی، یک دستگاه ست لاپارسکوپ، یک دستگاه اکوکاردیوگراف، دو دستگاه انکوباتورمولتی گاز، یک دستگاه پالس اکسیمتر دیجیتال، چهار دستگاه تخت احیاء نوزاد، یازده دستگاه پمپ سرنگ و یک دستگاه الکترولیت آنالایز بوده است.

وی با بیان اینکه به زودی این اقلام بین مراکز درمانی توزیع می گردد، ادامه داد: برای برطرف کمبود تجهیزات پزشکی مورد احتیاج بیمارستان ها پیگیر هستیم و اقلام مورد احتیاج را تهیه و در اختیار این مراکز قرار می دهیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: این تجهیزات تحویل انبار دانشگاه شده و به زودی به بیمارستان های استان تحویل می گردد.

پ

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 30944

به "بیمارستان 296 تخت خوابی یاسوج و 32 تخت خوابی باشت تجهیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمارستان 296 تخت خوابی یاسوج و 32 تخت خوابی باشت تجهیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید