به طور حتم با عاملان این حادثه برخورد خواهیم کرد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر کل حوزه ریاست و مشاور عالی رئیس دانشگاه علم و صنعت ضمن تشریح آخرین وضعیت مسمومیت دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: به طور حتم با عاملان این حادثه برخورد خواهیم کرد.

به طور حتم با عاملان این حادثه برخورد خواهیم کرد

به گزارش خبرنگاران، دکتر صدر در گفت وگوی زنده با شبکه خبر، اظهار کرد: صبح روز گذشته تعدادی از دانشجویان ساکن خوابگاه ها به بهداری دانشگاه مراجعه کردند و بعضی دیگر با اورژانس تماس مستقیم گرفتند.

مدیر کل حوزه ریاست دانشگاه علم و صنعت با اعلام اینکه حدود 70 نفر متاسفانه با علائم مسمومیت به بهداری دانشگاه مراجعه کردند، گفت: از این تعداد 20 نفر با بستری و مراقبت حالشان بهتر شد و مرخص شدند.

وی اضافه کرد: یک نفر در بیمارستان بستری شده که حال این دانشجو نیز مساعد است و معاون دانشجویی در حال اجرا کارهای ترخیص است. سایر دانشجویان به صورت سرپایی مداوا شدند و حالشان خوب است.

مشاور عالی رئیس دانشگاه علم و صنعت در پاسخ به این سوال که گفته می گردد آمار دانشجویان مسموم شده حدود 150 نفر است، گفت: با توجه به مراجعاتی که به بهداری دانشگاه شده و همچنین آمار اورژانس، تعداد افراد 70 نفر است؛ اما اگر دوستان آمار دیگری دارند، به ما ارائه دهند.

دکتر صدر درباره علت این حادثه، اظهار کرد: از نمایندگان وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی درخواست کردیم در محل حضور یابند و این موضوع را دقیق تر آنالیز نمایند؛ قرار است مواد اولیه ای که در انبار موجود است، آنالیز گردد و از غذایی که دانشجویان استفاده نموده اند، نمونه برداری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه بر اساس اظهارات اولیه، دوستان ظاهرا از وضعیت راضی بودند، ادامه داد: البته نمونه برداری صورت گرفته و قرار است در آزمایشگاه آنالیز دقیق تری صورت گیرد.

مشاور عالی رئیس دانشگاه علم و صنعت ضمن تاکید بر اینکه آنالیز های دقیق معین خواهد نمود که علت حادثه عامل انسانی، مواد اولیه و یا نحوه طبخ بوده است، اضافه کرد: به طور حتم ما با عاملان آن برخورد خواهیم کرد.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 52814

به "به طور حتم با عاملان این حادثه برخورد خواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به طور حتم با عاملان این حادثه برخورد خواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید