نامه سرگشاده مدیر گوگل خطاب به کارمندانش منتشر شد ، کوشش برای قطع شایعه سازی و تفکرات مسموم

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر اجرایی گوگل؛ ساندار پیچای، اقدام به انتشار یادداشتی هشدار دهنده خطاب به کارمندان خود کرد. یاداداشتی که به کارمندان هشدار می دهد تفکرات خود را در برابر اصول بنیادین گوگل تغییر دهند.

نامه سرگشاده مدیر گوگل خطاب به کارمندانش منتشر شد ، کوشش برای قطع شایعه سازی و تفکرات مسموم

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی نت، هدف ساندار پیچای از انتشار این نامه انکار هر نوع تعصب نسبت به مواضع سیاسی است. به نظر می رسد این اقدام پس از آن رخ می دهد که شایعاتی در خصوص همکاری گوگل با چینی ها برای سانسور محتواها مطرح شد.

ساندار پیچای با ارسال یک یادداشت به کارکنان خود هشدار داد که این شرکت خدمات خود را مهندسی نمی کند تا از دیدگاه سیاسی و یا مذهبی و ... جهت گیری خاصی داشته باشد. این موضوعی است که این روزها به شدت از سوی برخی کارکنان گوگل مطرح می گردد.

ساندار پیچای در یادداشت خود نوشت: ما محصولات و دستاوردهای خود را بر برنامه های سیاسی متمرکز نمی کنیم. اعتماد کاربران ما ، بزرگترین دارایی ماست و ما همیشه باید از این دارایی محافظت کنیم. اگر هر یک از کارمندان گوگل با شایعه سازی این اعتماد را تضعیف نمایند، ما آنها را ملزم به پاسخگویی خواهیم کرد.

به نظر می رسد علت انتشار نامه پیچای یک ایمیل داخلی بین کارمندان گوگل است که در آن سیاست های گوگل به چالش کشیده گردیده و کارمندان نیز با آن موافقت نموده اند. طی ماه گذشته، رئیس جمهور ایالات متحده، دونالد ترومپ در یک پیغام توییتری، گوگل را متهم به دستکاری نتایج جستجو برای سرکوب دیدگاه محافظه کاران کرد.

کنگره چندین جلسه برای آنالیز اینکه چگونه غول های فناوری مانند فیس بوک، گوگل و توییتر در میان سایر مطالب به محتوای سایت هایشان جهت می دهند برگزار نموده است.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: انتخاب
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3655

به "نامه سرگشاده مدیر گوگل خطاب به کارمندانش منتشر شد ، کوشش برای قطع شایعه سازی و تفکرات مسموم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه سرگشاده مدیر گوگل خطاب به کارمندانش منتشر شد ، کوشش برای قطع شایعه سازی و تفکرات مسموم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید