عرضه مسکن در زنجان کمتر از تقاضا است

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس اتحادیه مشاورین املاک و نمایشگاه داران اتومبیل زنجان گفت: در حال حاضر در بازار مسکن استان زنجان مقدار عرضه کمتر از تقاضا است.

عرضه مسکن در زنجان کمتر از تقاضا است

سیدابوالفضل طاهری در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در حال حاضر قیمت مسکن در استان بالا است ولی با وجود این بالا بودن قیمت ها، تعداد واحدهای مسکونی که در معرض فروش قرار دارند، کم است.

این مسئول با اشاره به عرضه و تقاضا بازار مسکن استان زنجان، ادامه داد: در حال حاضر مقدار عرضه کمتر از تقاضا است و بازار با مازاد تقاضا روبرو است که رکود ساخت ساز در سال های گذشته دلیلی بر به وجود آمدن مازاد تقاضا در بازار گردیده است.

وی اضافه کرد: قیمت مصالح در ماه های اخیر تقریبا دو برابر افزایش یافته ولی با این وجود در روزهای اخیر دسترسی به مصالح ساختمانی راحت تر گردیده است ولی برخی موارد از جمله برخی قطعات آسانسور هنوز به راحتی قابل دسترس نیست.

طاهری بیان اینکه در بخش مسکن دو نوع متقاضی وجود دارد، تاکید نمود: در حال حاضر مصرف کنندگان واقعی و سرمایه گذاران (سوداگران)، متقاضیان بازار مسکن به شمار می روند و تغییرات هیجانی قیمت به دلیل فغالیت سوداگران در بازار اتفاق می افتد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2643

به "عرضه مسکن در زنجان کمتر از تقاضا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه مسکن در زنجان کمتر از تقاضا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید