درباره ادعای استقلالی ها نظری ندارم، برانکو فردا لیست می دهد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، ایرج عرب در حاشیه دیدار پرسپولیس برابر پارس جنوبی که منجر به برتری سه بر یک سرخپوشان شد، گفت: خوشحالم که توانستیم آخرین بازی دور رفت را با پیروزی به انتها برسانیم و بتوانیم با شرایطی خوب خود را آماده آغاز نیم فصل دوم کنیم.

درباره ادعای استقلالی ها نظری ندارم، برانکو فردا لیست می دهد

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با برانکو جلسه ای هم داشته اید گفت: ما در طول این چند روز دو بار با یکدیگر صحبت کردیم که نشست های خوب و مثبتی داشتیم و تعامل خوبی بین ما و سرمربی تیم برقرار است.

عرب در پاسخ به این سوال که آیا برانکو لیست خرید بازیکنان جدید را به شما ارائه نموده است گفت: قرار است فردا در نشستی که با هم برگزار می کنیم برانکو لیست بازیکنان را به ما ارائه کند تا بتوانیم هر چه سریع تر نسبت به جذب بازیکنان اقدام کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد مسائل مالی بازیکنان هم گفت: ان شاءالله فردا 40 درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت می کنیم تا کمی از مسائل آنها رفع شده و آنها هم با آرامشی کامل دور جدید تمرینات را شروع نمایند.

وی در پاسخ به این سوال که کی روش در صفحه شخصی اینستاگرامش به کنایه نامی از برانکو نبرده است، گفت: اجازه دهید در این خصوص اظهار نظر نکنم زیرا نمی خواهیم تیم ما وارد مسائل حاشیه ای گردد.

عرب در پاسخ به این سوال که استقلالی ها و برخی مربی تیم ها گفته اند که همه به دنبال این هستند که پرسپولیس به قهرمانی برسد، گفت: آنها نظر خود را داده اند اما ما نمی خواهیم بابت هر حرفی خود را وارد حاشیه هایی کنیم که به ضرر تیم است.

وی در پاسخ به این پرسش که بازیکنان استقلال روز گذشته گفته اند که تمام داوری ها به نفع پرسپولیس است، گفت: زمانی که احساس کنیم داوری به ضرر ما خواهد شد ورود خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد حق تیم ما ضایع گردد اما نمی توانیم درباره اینکه هر کسی نظری می دهد ورود نموده و دوباره خود را وارد حاشیه هایی کنیم که اصلا به صلاح مان نیست.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خاتمه اعلام نمود: تمام کوشش ما این است که بتوانیم آرامش را به تیم بازگردانده و شرایطی را به وجود بیاوریم که پرسپولیس بتواند در خاتمه فصل برای سومین بار جام را بالای سر برده و به قهرمانی لیگ هجدهم دست پیدا کند.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8276

به "درباره ادعای استقلالی ها نظری ندارم، برانکو فردا لیست می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درباره ادعای استقلالی ها نظری ندارم، برانکو فردا لیست می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید