بی پی اینترنشنال هنگ کنگ

به گزارش مجله سرگرمی، از لحظه ای که به گروه ب بین المللی B وارد می شوید تحت تاثیر طرح مدرن modem قرار خواهید گرفت . ظرافت ساده ای که با هنرمندی خلاق ترکیب می شود ، محیط وسیعی و راحت را ایجاد می کند که در آن به میهمانان در خانه احساس راحتی خواهد کرد . مجهز به امکانات مودم و کارکنان اختصاصی ، B P اینترنشنال اقامت دلپذیری و فراموش نشدنی به میهمانان خواهد داد .

بی پی اینترنشنال هنگ کنگ

در قلب شا Tsui از مناطق مسکونی و مسکونی سطح بالا ، B P بین المللی به مراکز خرید در مقیاس بزرگ و نشانه های فرهنگی نزدیک است . خرید و فرصت های شغلی در همه جا ، از جمله جاده ناتان ، پارک لین ، بلوار Lane ، بندر Harbour در جاده Canton و شهر HK چین در همه جا وجود دارد . گروه بین المللی B در نزدیکی برخی از هیجان انگیزترین بازارهای خیابانی و صحنه های شبانه ، از جمله خیابان تمپل در Yau ماما Tei و بازار جید قرار دارد . این مرکز همچنین به " استار تاریخی " و سه مرکز مهم فرهنگی در هنگ کنگ - مرکز فرهنگی ، موزه هنر و موزه فضایی - نزدیک است . گروه ب بین المللی همچنین به صورت متمرکز در شبکه حمل و نقل عمومی ( MTR ) قرار دارد و نزدیک ایستگاه قطار سریع السیر چین و ایستگاه قطار سریع السیر کولون قرار دارد . دسترسی به بقیه هنگ کنگ فقط چند دقیقه است ، و تسهیلات حمل و نقل به گردشگران و مسافران تجاری را به طور یک سان ارائه می دهد .
ب بین المللی ب به بازار جید و خیابان تم پل نزدیک است . این یک پیاده روی 2 دقیقه ای از ترمینال مسافری چین است . فرودگاه بین المللی هنگ کنگ یک اتومبیل 35 دقیقه ای از این هتل است.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 721

به "بی پی اینترنشنال هنگ کنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی پی اینترنشنال هنگ کنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید