اعتراض دیرهنگام پرسپولیسی ها: الان وقت دربی نبود

به گزارش مجله سرگرمی، پرسپولیسی ها برای به تعویق انداختن دربی حتی زحمت نوشتن یک نامه را به خود ندادند اما حالا معترض گردیده اند که دربی نباید در شرایط فعلی برگزار می شد.

اعتراض دیرهنگام پرسپولیسی ها: الان وقت دربی نبود

به گزارش خبرنگاران ، برگزاری بدموقع دربی خیلی ها را به انتقاد واداشت اما خودِ پرسپولیسی ها انگار اعتراضی نداشتند که حتی از نوشتن یک نامه ساده هم سر باز زدند. حالا اما که دربی را پشت سر گذاشته ایم و پرسپولیس در همین بازی حسین ماهینی را از دست داد، شاگردان برانکو به اعتراض روی آورده اند. کامیابی نیا گفته: بعد از الدحیل ما مقابل سپیدرود بازی کردیم و چهار روز بعد در دربی به میدان رفتیم. شرایط برای ما که تیم مان 10،12 بازیکن بیشتر ندارد، خیلی سخت است.

محمد انصاری هم اعتراضش را این طور مطرح نموده: بازی های ما با فاصله کم برگزار می گردد و این به تیم ضربه می زند.

بیرانوند هم بعد از دربی می گفت: برگزاری دربی چند روز پیش از مسابقه حساس پرسپولیس و السد عاقلانه نبود. در این شرایط یاری کنیم تا پرسپولیس عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان داشته باشد نه اینکه یکی از بازیکنانش را هم از دست بدهد.

محمود خوردبین هم که بعد از تحویل دادن سرپرستی پرسپولیس در دربی برای اولین بار او را در استادیوم دیدیم، می گفت: پرسپولیس چند روز دیگر با السد بازی دارد و دربی نباید الان برگزار می شد.

2 - 180

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4042

به "اعتراض دیرهنگام پرسپولیسی ها: الان وقت دربی نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض دیرهنگام پرسپولیسی ها: الان وقت دربی نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید