اطلاعیه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در خصوص ماه پایانی تعطیلات تابستانی

به گزارش مجله سرگرمی، با توجه به قرار دریافت در ماه پایانی تعطیلات تابستانی و ارزیابی های به عمل آمده از خدمات ارائه گردیده، دبیرخانه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر اطلاعیه ای صادر کرد.

اطلاعیه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در خصوص ماه پایانی تعطیلات تابستانی

به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در این اطلاعیه آمده است:

از دستگاه های عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و واحدهای تابعه استانی مصرانه درخواست می گردد بر نحوه خدمات رسانی کلیه پایانه های حمل و نقل، شرکت های حمل و نقل، زمینی، هوایی و ریلی، اماکن خدمات بین راهی و پایگاه های امدادی هلال احمر نظارت دقیق به عمل آورده تا موجبات رضایتمندی مسافران محترم فراهم گردد.

آمادگی و هماهنگی ستادهای اجرایی استان ها در ارائه خدمات بهینه به مسافران و همکاری و مشارکت مردم با خدمتگزاران امر سفر امری ضروری بوده و ضروری است نظارت و کنترل موجود بر واحدها و مراکز خدماتی مرتبط با سفر را با تمام توان و جدیت کامل اعمال نمایند.

با توجه به تمرکز و تردد پرحجم مسافران در برخی شهرها و مقاصد رایج گردشگری و نظر به وجود جاذبه های دیدنی در سراسر میهن اسلامی، توصیه می گردد برنامه ریزی و اطلاع رسانی لازم در خصوص معرفی مناطق کمتر دیده گردیده و همچنین توزیع منطقی سفر در سراسر کشور مد نظر قرار گیرد.

آنالیز شکایات و انتقادات واصله در خصوص نحوه عملکرد تأسیسات و مؤسسات گردشگری و دستگاه های خدمت رسان در امر سفر، برنامه ریزی لازم برای برطرف نواقص و ارتقای کیفیت خدمات ارائه گردیده در دستور کار قرار گیرد.

از مسافرین محترم خواهشمندیم چنانچه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایتی از نحوه خدمت رسانی دارند به سامانه جامع اطلاعات گردشگری و پاسخگویی به شکایات 09629 اعلام فرمانید.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2039

به "اطلاعیه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در خصوص ماه پایانی تعطیلات تابستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در خصوص ماه پایانی تعطیلات تابستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید