ارسال 9700 عکس موبایلی به جشنواره هشت

به گزارش مجله سرگرمی، با سرانجام مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره عکس موبایلی هشت، دبیرخانه این جشنواره اظهار داشت بیش از 9700 عکس گرفتن نموده است.

ارسال 9700 عکس موبایلی به جشنواره هشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جشنواره عکس هشت، وجیه اله شیرمحمدی دبیر جشنواره عکس تلفن همراه هشت با اشاره به انتها مهلت شرکت در جشنواره در نیمه مرداد و آنالیز آثار واصله در دبیرخانه جشنواره گفت: 1120 عکاس با 9707 عکس در دومین دوره جشنواره شرکت نموده اند.

او در مقایسه آمار جشنواره سال جاری با نخستین دوره جشنواره گفت: سال جاری گرچه تعداد عکس های دریافتی با اندکی کاهش نسبت به سال گذشته همراه است، اما در عوض تعداد شرکت کنندگان با رشد همراه بوده و نشان دهنده حرکت جشنواره به سوی کیفی شدن آثار است.

شیرمحمدی درباره پراکندگی جغرافیایی شرکت کنندگان در جشنواره اظهار کرد: عکاسان بیش از 90 شهر در دومین جشنواره عکس هشت شرکت کردند که در این بین استان های خراسان رضوی و تهران بیشترین شرکت کننده را دارند.

او ادامه داد: ارزیابی آثار توسط آقایان سیف الله صمدیان، اسماعیل عباسی و کیارنگ علایی انجام می گردد و اسامی برگزیدگان در شهریور ماه اعلام خواهد شد.

به گفته دبیر جشنواره عکس تلفن همراه هشت، به نفرات اول تا سوم علاوه بر تندیس جشنواره و لوح افتخار به ترتیب مبالغ 20، 15 و 10 میلیون ریال اهدا می گردد. همچنین به هشت برگزیده دیگر نیز کمک هزینه 5 میلیون ریالی سفر به مشهد مقدس تقدیم خواهد شد.

دومین جشنواره عکس تلفن همراه هشت به همت نقش رویای بهشت با حمایت بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، سازمان فضای مجازی سراج و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر در حال برگزاری است.

مراسم اختتامیه جشنواره و افتتاح نمایشگاه عکس های منتخب در مهرماه برگزار می گردد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 714

به "ارسال 9700 عکس موبایلی به جشنواره هشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال 9700 عکس موبایلی به جشنواره هشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید