آموزش انتخاب رنگ رژ لب بر اساس رنگ پوست

به گزارش مجله سرگرمی، مهمترین نکته در انتخاب رنگ رژ لب توجه به رنگ پوست خودتان و بعد از آن هماهنگی رنگ رژ با لباس ها است. چه رژ لب مات کالباسی را انتخاب کنید چه دلتان بخواهد سراغ یک رنگ مدرن مثل رژ لب گلدن رز بروید، باید پیش از هر چیز قواعد انتخاب رنگ رژ لب مناسب پوست خودتان را بدانید.

آموزش انتخاب رنگ رژ لب بر اساس رنگ پوست

همه ما در کیف لوازم آرایش خودمان مجموعه ای از رژ لب ها با رنگ های متفاوت را داریم، رژ لب هایی که اکثرشان را هیچ وقت استفاده نکرده ایم! این یعنی وقت آن است که با راهنمای ساده مجله bustle درباره نحوه انتخاب رنگ رژ لب همراه شوید!

علاوه بر آن می توانید با نگاهی به ویدیوی مجله Vogue با عنوان چطور بهترین رنگ رژ لب را براساس رنگ پوست خودتان انتخاب کنید نکات بیشتری در این باره یاد بگیرید و یک آرایش صورت حرفه ای داشته باشید.

قدم اول: رنگ پوست خودتان را بشناسید

اولین نکته این است که پوست هرکس ته رنگ (undertones) زرد و یا ته رنگ صورتی دارد. ته رنگ زرد، گرم و ته رنگ صورتی، سرد است. شناختن ته رنگ پوست به طرز شگفت آوری به شما در انتخاب رنگ رژ لب یا هر بخش دیگری از آرایش صورت یاری می نماید.

  • اگر رنگ رگ های شما آبی است و زیورآلات نقره ای بیشتر به شما می آید، رنگ پوست صورتی و سرد است.
  • اگر رنگ رگ های شما به سبز نزدیک می گردد و زیورآلات زرد به شما بیشتر می آید، ته رنگ یا همان Undertone پوست شما زرد و گرم است.

قدم دوم: قاعده برعکس برای انتخاب رنگ رژ لب

بعد از شناخت رنگ پوست، قدم بعدی انتخاب سردی و گرمی رنگ رژ لب است.

  • برای پوست هایی با ته رنگ زرد، سراغ رژلب هایی با رنگ های گرم مثل قرمز بروید.
  • اگر پوست شما ته رنگ سرد صورتی دارد باید از سراغ رژ لب بنفش بروید یا دنبال رژلب هایی با رنگ گرم و تناژهای مختلف بنفش باشید.
  • استفاده از این رژ لب ها برای هرکسی ممنوع است: رژ لب هایی با رنگ هایی که به طوسی، خاکستری یا خیلی کرم می زنند، می توانند صورت شما را مریض و بی حال نشان دهند. پس در یک آرایش صورت نرمال از این رنگ رژ لب استفاده نکنید.

قدم سوم: وقتی که شک دارید از قاعده ساده بهره ببرید

برای آنکه یک پاسخ ساده برای سوال چگونه رنگ رژ لب انتخاب کنم؟ پیدا کنیم، می توانید به قاعده های کلی رنگ رژ لب مناسب پوست سبزه، روش (سفید) و تیره مراجعه کنید.

با نگاهی به آرایش ستارگان مد و مدل های مشهور و دیدن جدیدترین آرایش ها و رنگ های مد سال رژ لب، می توانید بهترین انتخاب را برای پوست خودتان داشته باشید.

بهترین رنگ رژ لب برای پوست سبزه و گندمی

پوست هایی با رنگ سبزه و یا گندمی معمولا حالتی طبیعی دارند و کمتر پیش می آید رنگی برای آن ها مناسب نباشد. بیشتر رنگ های نود (کرم ملایم و طبیعی)، صورتی، نارنجی، و تناژهای مختلف قرمز در رژ لب خیلی خوب با رنگ پوست سبزه هماهنگ می گردد.

انتخاب رنگ رژ لب بر اساس لباس ها: برای اینکه بهترین رنگ رژ لب را برای پوست سبزه خودتان انتخاب کنید، به ترکیب رنگی لباس ها توجه کنید. برای لباس هایی با رنگ گرم، از رژ لب روشن بهره ببرید.

بهترین رنگ رژ لب برای پوست روشن (سفید)

برای انتخاب رنگ رژ لب مناسب پوست روشن، می توانید از عکس های تیلور سوییفت ایده بگیرید. بهترین مزیت داشتن رنگ پوست روشن این است که با خیال راحت می توانید از رژ لب قرمز جیغ یا رنگ های قرمز درخشان دیگر در آرایش روزمره خودتان بهره ببرید و بی نظیر دیده شوید.

از این رنگ رژ لب بپرهیزید! رژ لب هایی با رنگ های خیلی روشن یا هاله زرد، صورت شما را مریض و ناراحت نشان می دهد.

بهترین رنگ رژ لب برای پوست تیره

رژ لب هلویی، بنفش و قرمز برای پوست تیره شما عالی است تنها نکته این است که اگر سراغ رژ لب خیلی براق می رویدرنگ های زیادی روشن را انتخاب نکنید.

در آخر توصیه ما این است که گاهی بدون در نظر داشته رنگ یا ته رنگ (Undertone) پوست خودتان، دنبال روی دلتان باشید و همان رنگی را انتخاب کنید که خوشحال تان می نماید! اگر دلتان یک رژ لب نارنجی براق می خواهد یا دوست دارید یک رژ لب مات زرشکی را امتحان کنید، قواعد را کنار بگذارید و یک آرایش جدید را تجربه کنید.

اما شاید مهمتر از همه این نکات در مورد انتخاب رنگ رژ لب، انتخاب نوع آن باشد، رژ لب های طبیعی و آن هایی که کمترین مواد شیمیایی را دارند، نه تنها به مرور زمان به لب ها آسیب نمی زنند بلکه می توانند با مواد مغذی که در خود دارند تقویت کننده پوست و رنگدانه های طبیعی لب باشند.

خبرنگاران، این امکان را به شما می دهد که با اطمینان از کیفیت، اصالت و تاریخ مصرف انواع لوازم آرایشی از برندهای مطرحی مانند ایو روشه (Yves Rocher)، نیوآ (Nivea)، آرت دکو (Art Deco)، ایزادورا (Isadora)، بورژا (Bourjois) و … خرید کنید.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: دیجی استایل
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9842

به "آموزش انتخاب رنگ رژ لب بر اساس رنگ پوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش انتخاب رنگ رژ لب بر اساس رنگ پوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید