آزمون زبان انگلیسی تولیمو 27 دی برگزار می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، صد و سی و چهارمین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo:E-A2019) صبح روز پنجشنبه 27 دی 97 در شهر تهران به صورت Paper و iBT برگزار خواهد شد.

آزمون زبان انگلیسی تولیمو 27 دی برگزار می گردد

برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه 25 دی 97 بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: www.sanjesh.org قرار می گیرد تا داوطلبان بتوانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل: شماره پرونده، نام و نام خانوادگی، سال تولد و شماره ملی نسبت به پرینت آن اقدام نمایند.

هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید، علاوه بر پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون، اصل کارت ملی یا اصل گذرنامه خود را ارائه کند. آدرس محل برگزاری آزمون باتوجه به نحوه برگزاری paper یا IBT بر روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج شده است.

چنانچه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون هر گونه اشکالی در کارت ورودی خود مشاهده کردند می توانند در روز چهارشنبه 26 دی 97 صبح از ساعت 8 تا 12 و بعدازظهر از ساعت 14 تا 17 با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و دو قطعه عکس به نماینده این سازمان مستقر در باجه برطرف نقص مراجعه نموده و نسبت به اصلاح و برطرف اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

داوطلبانی که شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام خود را فراموش نموده اند، برای دریافت شماره پرونده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی اقدام نمایند و به هیچ وجه به باجه برطرف نقص مراجعه ننمایند.

آدرس باجه برطرف نقص کارت: دانشکده فرهنگ وارتباطات دانشگاه سوره: تهران: خیابان انقلاب، میدان فردوسی، کوچه شاهرود، دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره.

واحد اطلاعات و پاسخگویی سازمان سنجش به سوالات در این باره از 23 تا 26 دی 97 همه روزه به غیر از ایام تعطیل و در وقت اداری آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبان است. داوطلبان می توانند سوالات خود را در بخش پاسخگویی اینترنتی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org و یا با شماره تلفن 42163- 021 مطرح نمایند.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10232

به "آزمون زبان انگلیسی تولیمو 27 دی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون زبان انگلیسی تولیمو 27 دی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید