25 تابلو از مُهرهای قدیمی و طبیعت ایران

به گزارش مجله سرگرمی، 25 تابلوی نقاشی کامبیز حضرت پور با دو تِم طبیعت و مُهر از 4 تا 14 آبان ماه با عنوان رویاهای نامیرا به نمایش گذاشته می گردد.

25 تابلو از مُهرهای قدیمی و طبیعت ایران

به گزارش خبرنگاران، در شرح این نمایشگاه آمده است: تخیل آدمی هماره به زیبایی های طبیعت پیرامونش آمیخته و موجب پیدایی آثار هنری در تاریخ بشر بوده است؛ طبیعتی که اینک بیش از هر زمان دیگر، مورد غفلت و تخریب انسان قرار گرفته است. در این میان اما، هنرمند در کوشش است تا رویای خویش را به لحظه ای نامیرا پیوند دهد. رویایی که خواستار رجعت به طبیعتی آرمانی است. این بازگشت برای کامبیر حضرت پور در اتمسفری شاعرانه و فرا واقع و فضایی بین بودن و نبودن میسر شده است.

اما این نقطه سیال میان عدم و هست شدن، در دیگر مجموعه حضرت پور نیز بروز یافته است. وی در استفاده از مُهرهای قدیمی نیز، رویای خویش را در بازتولید بخشی از فرهنگ ایرانی جستجو می کند که گرچه نامیرا می کند، اما گویی در لابه لای دل مشغولی های جامعه امروز رنگ باخته و اینک در میانه ای از بودن و نبودن قرار گرفته است.

علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه رویاهای نامیرا می توانند از 4 تا 14 آبان ماه از ساعت 16 تا 20 به گالری شکوه واقع در سه راه فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان شهید سلیمی شمالی، کوچه شهید امیرنوری، شماره 19 مراجعه نمایند. گالری روزهای پنجشنبه تعطیل است.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5228

به "25 تابلو از مُهرهای قدیمی و طبیعت ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "25 تابلو از مُهرهای قدیمی و طبیعت ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید