کیندبرخ: رفتار اوئسکا با قدوس وحشتناک بود، اسپانیایی ها وقت تلف می نمایند

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس باشگاه اوسترشوندس به تازه ترین گزارش رسانه های اسپانیایی مبنی بر شکایت باشگاه اوئسکا به فیفا بابت انتقال سامان قدوس به آمیای فرانسه واکنش نشان داد.

کیندبرخ: رفتار اوئسکا با قدوس وحشتناک بود، اسپانیایی ها وقت تلف می نمایند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت اکسپرس سوئد، دانیل کیندبرخ می گوید: باشگاه اوئسکا اخبار نادرستی را در رسانه های اسپانیایی رواج داد تا وجهه خود را در قبال عدم به دست آوردن سامان قدوس حفظ کند. آنها وقت خود را تلف می نماید و به دنبال اصلاح وجهه خود هستند. هیچ چیزی که باشگاه اوئسکا از آن صحبت می نماید درست نیست. کوشش کردیم تا با باشگاه اوئسکا تماس بگیریم و به آنها بفهمانیم که این کارها شایسته فوتبال نیست. قواعد اساسی و صادقانه برای بازی وجود دارند که می توانیم روی آنها تکیه کنیم. سامان قدوس در تیم اوسترشوندس بازی کرد و سپس راهی تیم آمیای فرانسه شد. باشگاه اوئسکا اسپانیا هیچ حقی در مواردی که مطرح نموده است ندارد. از سویی ما برای اقدام های آنها احترام قائل شدیم.

باشگاه اوئسکا به استناد سفر یک روزه سامان قدوس به اسپانیا و امضاکردن قرارداد نامعلومی مدعی شد این بازیکن به آنها تعلق دارد و باید تا قبل از بسته شدن پنجره نقل وانتقالاتی تابستانی اروپا که چهار روز دیگر خواهد بود به تمرین های اوئسکا ملحق گردد. قدوس پنجشنبه گذشته با عقد قرارداد 4 ساله ای راهی تیم آمیای فرانسه شد و حتی برای این تیم در هفته سوم لوشامپیونه گلزنی کرد.

رئیس باشگاه اوسترشوندس درباره اینکه باشگاه اوئسکا اسپانیا از شکایت به فیفا خبر داده است و آیا ارتباطی در این رابطه داشتید؟ گفت:نه، هیچ. تصور نمی کنم باشگاه اوئسکا اسپانیا چنین کاری کند یا حتی قصد آن را داشته باشد زیرا همه چیز روشن است. بدین خاطر راهی به فیفا وجود ندارد. در این شرایط آنها باید به فکر نجات وجهه خود باشند. هیچ نگرانی ندارم. هیچ کسی هم با ما تماسی نگرفت. تا آنجایی که درک می کنیم باشگاه اوئسکا اسپانیا هیچ چیزی برای اثبات ندارد و ما هم در باشگاه اوسترشوندس سوئد به این مسئله فکر هم نمی کنیم. رفتاری که آنها با سامان قدوس کردند وحشتناک بود. فکر نمی کنم او حتی مدیر برنامه باشد. رفتارهایشان بسیار عجیب بود. بعید هم می دانیم که باشگاه اسپانیا حاضر به صحبت با ما درباره جزئیات پرونده انتقال سامان قدوس و حل وفصل آن باشد.

وی عنوان نمود: اینکه چه اتفاقی افتاد و چه کسی آن را انجام داد به طور طبیعی نبود. فکر نمی کردیم چنین چیزی را تجربه کنیم. گفته بودیم که به سامان قدوس اجازه خروج از اوسترشوندس را نمی دهیم. به باشگاه اوئسکا اسپانیا هم نامه ای فرستادیم که چه کارهایی انجام دادند اما پاسخی نگرفتیم. سامان قدوس هم 2 نامه ای برای این باشگاه فرستاد و در آنها نوشته بود از چه چیزهایی در اسپانیا خوشش آمد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1611

به "کیندبرخ: رفتار اوئسکا با قدوس وحشتناک بود، اسپانیایی ها وقت تلف می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیندبرخ: رفتار اوئسکا با قدوس وحشتناک بود، اسپانیایی ها وقت تلف می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید