کشته و زخمی شدن غیرنظامیان به دنبال حمله شبه نظامیان وابسته به خلیفه حفتر

به گزارش مجله سرگرمی، شبه نظامیان وابسته به خلیفه حفتر یک فرودگاه بین المللی در طرابلس لیبی را هدف قرار دادند که به دنبال آن، سه غیرنظامی کشته یا زخمی شدند.

کشته و زخمی شدن غیرنظامیان به دنبال حمله شبه نظامیان وابسته به خلیفه حفتر

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نیروهای وابسته به دولت وفاق ملی در لیبی امروز (پنجشنبه)، گزارش کردند که شبه نظامیان وابسته به خلیفه حفتر فرودگاه بین المللی معیتیقه (شمال طرابلس) را با چند موشک هدف قرار دادند که به دنبال این حمله، دو غیرنظامی جان خود را از دست دادند و یک تن دیگر زخمی شد.

به گزارش وبگاه خبری شبکه عربی 21 نیروهای برکان الغضب (آتشفشان خشم) وابسته به دولت وفاق لیبی در این خصوص اعلام کردند: این حمله خسارت های مادی سنگینی به خانه های اطراف فرودگاه وارد نموده است.

در همین ارتباط، نیروهای دولت وفاق ملی، امروز (پنجشنبه)، از حمله به سه کامیون حامل سلاح برای نیروهای تحت امر ژنرال خلیفه حفتر خبر دادند (جزئیات بیشتر).

دولت وفاق ملی و دولت طُبرق لیبی بر سر تصاحب قدرت در این کشور در حال نزاع و جنگ هستند و همین امر باعث ایجاد صف بندی های بین المللی و منطقه ای شده است. به رغم اینکه دولت وفاق لیبی به ریاست فایز السراج مورد حمایت اروپا -بویژه ترکیه-، آمریکا و سازمان ملل است، ولی مصر، عربستان سعودی، امارات و یونان، از دولت موازی مستقر در بنغازی حمایت سیاسی و نظامی می نمایند.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 81218

به "کشته و زخمی شدن غیرنظامیان به دنبال حمله شبه نظامیان وابسته به خلیفه حفتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشته و زخمی شدن غیرنظامیان به دنبال حمله شبه نظامیان وابسته به خلیفه حفتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید