کریمی اصفهانی: رونق فراوری در تصویب بودجه از سوی مجلس جدی گرفته گردد

به گزارش مجله سرگرمی، دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار گفت: در تصویب لایحه بودجه در مجلس نمایندگان باید رونق فراوری را در نظر داشته باشند، وگرنه هیچ مسئله ای حل نخواهد شد.

کریمی اصفهانی: رونق فراوری در تصویب بودجه از سوی مجلس جدی گرفته گردد

احمد کریمی اصفهانی در گفت وگو با خبرنگاران، در پاسخ به این پرسش که نمایندگان مجلس در تصویب و آنالیز لایحه بودجه باید چه مواردی را در نظر داشته باشند؟ اظهار کرد: آن چه مسلم است این است که آن چه جلوی تحریم ها را می گیرد ارتباط ما با آمریکا یا نشستن با اروپایی ها نیست. آن چه مهم است رضایتمندی ملت از شرایط کشور است.

وی اضافه کرد: اگر هدف گیری بودجه به سمت و سویی باشد که ملت از وضعیت فعلی خارج گردد و قوانین تجارت و فراوری به سمت توسعه بیشتر اقتصادی داخلی حرکت کند آن وقت می توان گفت که توان دور کردن فشار تحریم ها را از خود خواهیم داشت.

وی با بیان این که بودجه باید به سمت حمایت بی چون و چرا از فراوری داخلی برود اظهار کرد: در سایه حرکت به سمت فراوری می توانیم اشتغال ایجاد کنیم و بیکاری را هم از میان ببریم. اگر این اتفاق بیفتد و دولت به این سو حرکت کند بودجه برای کشور کارآمدتر خواهد بود.

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار با بیان این که اگر دولت نهم و دهم در پرداخت یارانه ها طوری عمل کردند که به جای تور، ماهی به مردم دادند اظهار کرد: جالب اینجاست که دولت فعلی هم همان اشتباهات دولت های قبلی را ادامه می دهند و این در حالیست که به سیاست های دولت های نهم و دهم انتقاد هم دارند.

وی در انتها گفت: حرف اصلی من این است که اگر فراوری رونق پیدا کند سفره ها رنگین تر خواهد شد و اگر سمت و سوی لایحه بودجه به طرف رونق فراوری نباشد هیچ مسئله ای حل نخواهد شد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9249

به "کریمی اصفهانی: رونق فراوری در تصویب بودجه از سوی مجلس جدی گرفته گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی اصفهانی: رونق فراوری در تصویب بودجه از سوی مجلس جدی گرفته گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید