کتاب عطر در شیراز چاپ شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، کتاب عطر دومین اثری است که این نویسنده 32 ساله نوشته است.

کتاب عطر در شیراز چاپ شد

ستایش در مصاحبه با خبرنگاران پیرامون این کتاب گفت: کتاب عطر اسفند سال جاری در انتشاراتی نوید چاپ شده که نوشتن آن یک سال طول کشیده است.

وی، اضافه کرد: این کتاب در خصوص تاریخ به وجود آمدن عطر در جهان از چند هزار سال قبل تا به امروز است که در آن از نقش ایران در به وجود آمدن این ماده خوشبو و همچنین زکریای رازی نام برده شده است.

به گفته نویسنده کتاب یادشده، همچنین در این اثر بیوگرافی 36 خانه عطر سازی که در جهان معروف هستند، پرداخته شده است.

کارگردان مجموعه 5 قسمتی صنایع دستی منسوخ شده در ایران (شیراز) که از شبکه مستند و آموزش پخش شده و مورد استقبال قرار گرفته است پیرامون کتاب اول خویش هم گفت: کتاب طراحان مُد سال 95 در انتشاراتی نوید شیراز چاپ شده که نوشتن آن یک سال و نیم طول کشیده است؛ موضوع کتاب تاریخچه لباس و همچنین مُد و فشن در جهان به همراه بیوگرافی 47 طراح بزرگ جهان می باشد.

ستایش که دستیار کارگردان و برنامه ریز مستند بلند پایان که در جشنواره فجر جایزه بهترین تدوین و دیپلم افتخار و لوح تقدیر بهترین کارگردانی را دریافت کرد درباره فعالیت فیلمسازی خود هم عنوان نمود: در مجموعه 5 قسمتی صنایع دستی منسوخ شده در ایران (شیراز) به مَلِکی (گیوه)، مستند بوریا (حصیربافی)، مستند انگشتری، مستند شیشه گری سنتی (فوتی) و مستند کاشی هفت رنگ (مکتب شیراز) اشاره شده است.

عسل ستایش که متولد یک فروردین سال 1365 در شیراز است و لیسانس حقوق و دیپلم فنی و حرفه ای طراحی لباس دارد تاکنون چندین نمایشگاه انفرادی لباس در شیراز و همچنین نمایشگاه نقاشی و لباس با همکاری معلولین جسمی حرکتی و بیماران روحی روانی برگزار نموده که هزینه حاصل از نمایشگاه صرف هدیه ای برای مرکز آسمان که در آن درمان می شدند، شده است.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15319

به "کتاب عطر در شیراز چاپ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب عطر در شیراز چاپ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید