کاپیتان سابق تیم ملی ژیمناستیک را با پلیس از سالن بیرون کردند!

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، پروژه حذف در فدراسیون ژیمناستیک ابن روزها با سرعت بیشتری در حال پیگیری است. اتفاقاتی که نه تنها در این رشته بلکه در تمام رشته های ورزشی کم نظیر و زننده است و با روح پهلوانی و قهرمانی ورزش مغایرت زیادی دارد.

کاپیتان سابق تیم ملی ژیمناستیک را با پلیس از سالن بیرون کردند!

بعد از برکناری سرمربی ترامپولین به دلیل مصاحبه این بار نوبت به حسن میرقائمی چهره فنی، تحصیل کرده و شناخته شده این ورزش رسیده است. میرقائمی که کاپیتان سابق تیم ملی ژیمناستیک و سرمربی سابق تیم ملی جوانان بود و بالاترین درجه بین المللی داوری در کشور را داراست چندی پیش در مصاحبه ای عملکرد فنی ژیمناستها در رقابتهای جهانی را تشریح کرد و در خصوص برخی ادعاهای فدراسیون مبنی بر کسب نتیجه ای تاریخی افشاگری کرد.

وی که به عنوان مربی در سالن ژیمناستیک برادران شهید آذرپی مشغول به فعالیت بود روز یکشنبه با ممانعت مسئول سالن برای ورود به دستور دبیر فدراسیون روبرو شد. با ورود اجباری میرقائمی به سالن برای تمرین دادن به شاگردانش طولی نکشید که مسئول سالن در تماس با پلیس میرقائمی را به عنوان فردی مزاحم در سالن معرفی کرد و خواستار خروج وی از سالن شد.

این برخورد زننده در نهایت منجر به خروج میرقائمی از سالنی شد که سالها در آن هم ورزش کرده بود و هم سرمربی گری و داوری.

پیش از این از ورود و فعالیت شاهرخ نور مربی سابق تیم ملی نیز به یکی از سالن های ورزشی به علت مصاحبه انتقادی از فدراسیون جلوگیری شده بود.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 60797

به "کاپیتان سابق تیم ملی ژیمناستیک را با پلیس از سالن بیرون کردند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان سابق تیم ملی ژیمناستیک را با پلیس از سالن بیرون کردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید