کارمند به جای رئیس فدراسیون در اجلاس لیگ ملت ها، زبان انگلیسی بلای جان والیبال!

به گزارش مجله سرگرمی، اجلاس لیگ ملت های والیبال در حالی در لوزان سوئیس با حضور آری گراسا، رییس فدراسیون جهانی والیبال و مسئولان عالی رتبه فدراسیون های کشورهای مختلف برگزار گردید که رئیس فدراسیون والیبال ایران غیبت داشت و کارمند فدراسیون به جای او در این نشست مهم شرکت کرد.

کارمند به جای رئیس فدراسیون در اجلاس لیگ ملت ها، زبان انگلیسی بلای جان والیبال!

به گزارش خبرنگاران، اجلاس لیگ ملت های والیبال جمعه در لوزان سوئیس با حضور آری گراسا، رییس فدراسیون جهانی والیبال و مسئولان عالی رتبه فدراسیون های کشورهای مختلف برگزار گردید در این جلسه گراسا ضمن عرض خسته نباشید به کشورهای مختلف بابت میزبانی در هفته های مختلف از شیوه جدید برگزاری رقابت ها به عنوان یک موفقیت بزرگ برای والیبال یاد کرد.

گراسا همچنین برگزاری شیوه جدید لیگ ملت های والیبال که در آن 16 تیم در طول دو ماه به رقابت با هم می پردازند را انقلابی برای والیبال دانست.

اما باز هم در ادامه تصمیمات عجیب در فدراسیون والیبال ایران این بار هم شاهد اتفاق عجیبی بودیم چرا که همواره در ادوار گذشته این اجلاس محمد رضا داورزنی به عنوان رئیس فدراسیون در اجلاس شرکت می کرد، اما سال جاری احمد ضیایی به دلایلی در این جلسه شرکت نکرد و به جای او سارا حسابی که کارمند فدراسیون است و بیشتر کار مترجمی در فدراسیون والیبال را بر عهده دارد به این اجلاس اعزام شد.

در این رابطه می توان به چند نکته اشاره نمود و باید منتظر پاسخگویی فدراسیون والیبال به هر کدام از این موارد باشیم.

اولا جدا از این که چرا رییس فدراسیون والیبال خود را از حضور در این اجلاس معاف نموده است باید این سوال را پرسید که آیا با توجه به چارت اداری نباید در صورت عدم حضور رییس، دبیر یا نایب رییس به اجلاس لیگ ملت ها می رفتند؟ یا این که لااقل مسئول امور روابط بین الملل حاضر می شد؟ اما فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال گفته است که خانم حسابی، مسئول روابط بین الملل است، اما آیا نباید ابلاغ حکم او بر روی سایت فدراسیون منتشر می شد؟ و چرا پس از انتقادات به صدور این حکم اشاره می گردد؟

نکته مهم دیگر این که در جلسات مهم از جمله اجلاس لیگ ملت ها باید افرادی با تجربه و کار بلد به رایزنی با دیگر روسا و مسئولان فدراسیون جهانی بپردازند و بتوانند با تجربه شان از حقوق ایران در کسب میزبانی و موارد دیگر دفاع نمایند، اما عدم حضور مسئولان بالا رتبه فدراسیون والیبال باز هم شائبه مربوط به عدم تسلط به زبان انگلیسی را دوباره پر رنگ تر می نماید، چرا که پیش از این یک بار دیگر هم ضیایی برای حضور در اجلاس در فدراسیون جهانی به همراه سعید درخشنده به لوزان رفته بود که در آن موقع هم از سوی رسانه ها عدم تسلط ضیایی به زبان انگلیسی دلیل سفر دو نفره عنوان شد و این بار هم عدم رفتنش به لوزان و اعزام فردی که بیش از این صرفا مترجم سرمربی تیم ملی بوده شاید به عدم آشنایی مسئولان به زبان انگلیسی مربوط باشد.

در سال های گذشته با حضور مستمر و پر رنگ مدیران در جلسات فدراسیون جهانی والیبال، ایران توانسته چند کرسی بین المللی را کسب کند و با توجه به این موقعیت در شرایط حساس نیز توانسته با رایزنی مشکلاتی از جمله الزام به حضور بانوان در ورزشگاه ها را حل نماید. حال امیدواریم مسئولان فدراسیون والیبال با جدی دریافت چنین جلساتی و اعزام افراد با تجربه و کار بلد بتوانند از حیثیت والیبال ایران دفاع نمایند و در صدد افزایش کرسی های بین المللی باشند.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1491

به "کارمند به جای رئیس فدراسیون در اجلاس لیگ ملت ها، زبان انگلیسی بلای جان والیبال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارمند به جای رئیس فدراسیون در اجلاس لیگ ملت ها، زبان انگلیسی بلای جان والیبال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید