ژاپن نظرسنجی معین میزان نژادپرستی برگزار می کند

به گزارش مجله سرگرمی، در شرایطی که تبعیض به یکی از نگرانی های اجتماعی روزافزون در ژاپن تبدیل شده، وزارت دادگستری این کشور قرار است اولین بررسی گسترده در زمینه نژادپرستی را انجام دهد.

ژاپن نظرسنجی معین میزان نژادپرستی برگزار می کند

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری فرانسه، این نظرسنجی شامل 18 هزار و 500 سکنه خارجی بالای 18 سال بوده و نتایج آن اواخر مارس منتشر می شود و در روند سیاستگذاری این کشور تاثیر خواهد داشت.

این نظرسنجی به 13 زبان از جمله ژاپنی، انگلیسی، چینی، کره ای، ویتنامی و پرتغالی انجام می شود. از شرکت کنندگان در نظرسنجی پرسیده خواهد شد که آیا تبعیض نژادی را در جریان زندگی خود و یا در محل کار تجربه کرده و یا دیده اند یا خیر. همینطور از آنها پرسیده می شود که می خواهند دولت چه واکنشی برای حذف تبعیض انجام دهد.

در سال های اخیر شمار سکنه خارجی ژاپن افزایش داشته، اما نسبت آنها به کل جمعیت هنوز پایین است و طبق داده های وزارت دادگستری زیر دو درصد است.

شمار حوادث مرتبط به بیان سخنان تنفرآمیز در ژاپن علیه گروه های قومی در خیابان ها و یا در فضای مجازی طی سال های اخیر گزارش شده است.

اکثرا اتباع کره ای هدف این حملات قرار می گیرند؛ این افراد در دورانی به ژاپن آمده اند که شبه جزیره کره تحت حکومت استعماری ژاپن بین سال های 1910 و 1945 بود.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 58520

به "ژاپن نظرسنجی معین میزان نژادپرستی برگزار می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاپن نظرسنجی معین میزان نژادپرستی برگزار می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید