پسرخاله گوچی روی نیمکت گرافشاپ

به گزارش مجله سرگرمی، اعتمادی که پسرخاله رضا قوچان نژاد هم هست 2 باری برای گرافشاپ در جام حذفی انجام داده و 8 گل خورده. همین باعث شده تا سرمربی گرافشاپ برای حضور در لیگ هلند، به اعتمادی اعتماد نکند.

پسرخاله گوچی روی نیمکت گرافشاپ

به گزارش خبرنگاران ،عقیل اعتمادی با سابقه 2 فصل بازی در ایران، این روزها عضو گرافشاپ در لیگ هلند است. دروازه بان 31 ساله ای که بعد از حضور در تیم های درجه 2 هلندی، با بازی در تراکتورسازی چهره شد. اعتمادی 9 بازی برای تراکتورسازی انجام داد اما خیلی زود از این تیم جدا شد و به هلند برگشت تا پیراهن آلمره سیتی را بپوشد. حضور او در ژوپیلرلیگ- دسته 2 هلند- باعث شد تا دوباره مورد توجه تیم های ایرانی قرار بگیرد و این بار به عضویت نفت آبادان در بیاید. هر چند او در نفت حتی یک بار هم درون دروازه قرار نگرفت تا در بازگشت به هلند، پیراهن گرافشاپ را در دسته دوم بر تن کند.

فصل 2018-2017 ، اعتمادی عضو گرافشاپ بود و همراه این تیم به اردی ویژه صعود کرد. او البته فقط یک بازی برای گرافشاپ در جام حذفی انجام داد و فقط 120 دقیقه درون دروازه این تیم نهاده شد. این فصل هم قرارداد اعتمادی تمدید شده و او یکی از بازیکنان گرافشاپ در لیگ برتر هلند است.

اعتمادی که پسرخاله رضا قوچان نژاد هم هست این فصل 10 بار روی نیمکت گرافشاپ نشسته و نمایش جوریوس 24 ساله را تماشا نموده. در اردی ویژه فرصت بازی به عقیل نرسیده اما در جام حذفی، او 2 بار در ترکیب گرافشاپ نهاده شده. اولی مقابل وی وی اس بی که با تساوی 3 بر 3 تمام شد و دومی هم بازی برابر زوله که با برتری 5 بر 2 حریف به انتها رسید. اعتمادی در 2 بازی، 8 گل دریافت کرد تا سرمربی گرافشاپ، فعلا به او برای بازی در اردی ویژه اعتماد نکند و همچنان او را روی نیمکت و کنار دست خود بنشاند.

12

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5940

به "پسرخاله گوچی روی نیمکت گرافشاپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسرخاله گوچی روی نیمکت گرافشاپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید