همسر وزیر در اردوی تیم ملی بدمینتون!

به گزارش مجله سرگرمی، معاون ورزش بانوان وزارت ورزش به همراه همسر وزیر ورزش به اردوی تیم ملی بدمینتون بانوان رفت.

همسر وزیر در اردوی تیم ملی بدمینتون!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون بدمینتون، رباب شهریان معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان به همراه همسر گودرزی وزیر ورزش و جوانان صبح امروز سه شنبه 25 خرداد ماه جاری در فدراسیون بدمینتون از کمپ تمرینی ملی پوشان نوجوانان و جوانان دختران بازدید کردند.

در این دیدار شهریان بیان نمود: فدراسیون بدمینتون یکی از فدراسیون های فعال در بخش ورزش بانوان است که عملکرد بسیار مطلوب و عالی دارد و نایب رئیس بانوان این فدراسیون در این بخش بسیار پرکار و فعال است و حضور وی بسیار ثمر بخش بوده است. با فرصتی که وزارت ورزش و جوانان در اختیار بانوان قرار داده است باعث شد که بانوان با کوشش و کوشش خود جواب اعتماد وزارت ورزش و جوانان را به نحو مطلوبی بدهد.

شهریان در ادامه گفت: برنامه محوری یکی از اصلی ترین کارهای پایه ای می باشد که فدراسیون بدمینتون این عامل را به خوبی انجام می دهد. با توجه به حضور نیروهای متخصص و با درایتی که در این فدراسیون وجود دارد، آینده روشنی را بیش بینی می کنیم. برگزاری مسابقات بین المللی فجر یکی از شاخص ترین رقابت های بین المللی می باشد که با مدیریت خوب مسئولان این فدراسیون به نحو مطلوبی برگزار می شود.

سپس محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون ضمن تشکر و قدردانی از حضور همسر دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان و شهریان در این فدراسیون و بازدید از محل تمرینی ملی پوشان نوجوان و جوان دختران بدمینتون ایران گفت: حضور شما انگیزه بسیار بالایی را برای بدمینتون بازان نوجوان و جوان دختران ایران فراهم ساخته است. این بازیکنان در آینده نزدیک با درخشش خود در میادین بین المللی و آسیایی جواب اعتماد مسئولان ورزش کشور را خواهند داد. در صورتی که ثریا آقایی دچار آسیب دیدگی نمی شد، اولین المپیکی بدمینتون بانوان در ایران در بازی های المپیک 2016 ریو بود.

پوریا هم چنین گفت: کوشش داریم که در بازی های المپیک 2020 با برنامه ریزی و اجرای آن شاهد حضور یک ملی پوش بانوان در بدمینتون باشیم. از زمان حضور وزیر ورزش و جوانان در راس ورزش کشور و نگاه ویژه او، ورزش ایران بسیار متحول شده است. ارتباط با مسئولان وزارت ورزش و جوانان برای ما که در حیطه ورزش هستیم بسیار مطلوب می باشد.

سپس همسر دکتر گودرزی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت فدراسیون بدمینتون و توجه مسئولان این فدراسیون به بخش بانوان گفت: این شرایط می تواند تحول بزرگی را در بخش ورزش بانوان فراهم آورد.

وی با ابراز خرسندی از ارتقا ورزش بانوان بخصوص رشته بدمینتون گفت: امیدوارم با درایتی که در مسئولان این فدراسیون وجود دارد، ورزشکاران این رشته بخصوص بخش بانوان بتوانند با درخشش خود در میادین آسیایی و بین المللی به موفقیت و کسب مقام دست یابند.

در ادامه این دیدار فریبا مددی نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون ضمن قدردانی از حضور رباب شهریان معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان و همسر دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان گفت: حضور شما عزیزان در محل کمپ و بازدید از اردوی آمادگی ملی پوشان بدمینتون دختران این رشته انگیزه بسیار بالایی را در آنان ایجاد خواهد کرد.

مددی همچنین از توجه ویژه وزارت ورزش و جوانان تقدیر و تشکر کرد و خاطر نشان ساخت : این فدراسیون در بخش استعدادیابی نگاه ویژه ای دارد و خوشبختانه ملی پوشان حاضر در این اردو از همین بخش می باشند که خود را برای حضوری قدرتمند در میادین بین المللی آماده می نمایند. امیدوارم با توجه ویژه وزارت ورزش و جوانان در بخش بانوان بتوانیم در بازی های آسیایی 2018 اندونزی در بخش بانوان این رشته نماینده ای داشته باشیم.

سپس رباب شهریان و همسر دکتر گودرزی در محل کمپ تمرینی ملی پوشان دختران نوجوان و جوان حضور یافته و از نزدیک با ملی پوشان به گفت و گو پرداختند و از تمرینات و برنامه های آماده سازی آنان بازدید به عمل آوردند.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 59497

به "همسر وزیر در اردوی تیم ملی بدمینتون!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همسر وزیر در اردوی تیم ملی بدمینتون!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید