نورافکن بالاخره به حرف شفر رسید، مقدمات بازگشت به استقلال فراهم شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، امید نورافکن یکی از چندین محصول آموزشگاه باشگاه استقلال بود که پله های ترقی را با سرعت پیمود. کاپیتان تیم ملی امید کشورمان ابتدای فصل گذشته مورد توجه تیم شارلوا بلژیک نهاده شد و در حالی که هنوز بیست و یکسالش تمام نشده بود به منظور پیشرفت راهی این کشور شد.

نورافکن بالاخره به حرف شفر رسید، مقدمات بازگشت به استقلال فراهم شد

زمانی که پیشنهاد شارلوا به نورافکن رسید و این پیشنهاد جدی شد، وینفرد شفر سرمربی کهنه کار تیم استقلال تمایلی به جدایی بازیکن جوانش نداشت و حتی در این خصوص بارها با وی صحبت کرد.

شفر حتی نظرش در باره نورافکن را رسانه ای کرد و بیان کرد این بازیکن برای پیشرفت زمان زیادی دارد و به صلاحش است یکی دو فصل دیگر با استقلال ادامه دهد و با تجربه بیشتر، پیشنهادات بهتری از اروپا گرفته و سپس لژیونر گردد.

نورافکن که بندی در قراردادش داشت که او را به راحتی آزاد می کرد با نادیده دریافت این توصیه ها تصمیمش را بر جدایی از استقلال گرفت.

وی که در زمان مربیگری منصوریان در استقلال بهترین عملکرد را داشت و حتی بعنوان پدیده لیگ شانزدهم انتخاب شد، ابتدای این فصل به شارلوا پیوست اما حضور او در این تیم بلژیکی آنطور که مد نظرش بود پیش نرفت.

عدم استفاده های مکرر از این بازیکن در ترکیب شارلوا و نیمکت نشینی و سکونشینی های زیاد باعث شد تا نورافکن به فکر بازگشت به استقلال باشد.

در واقع بازیکن جوان استقلال دست آخر به حرف مربی کهنه کارش رسید، اما نیم فصل زمان مفید را از دست داد تا به حرف شفر برسد.

مقدمات بازگشت نورافکن به استقلال صورت گرفته و دو باشگاه استقلال و شارلوا بر سر نحوه این انتقال باید با هم به توافق برسند. توافقی که اگر حاصل گردد کاپیتان تیم ملی امید کشورمان بار دیگر به جمع آبی پوشان باز خواهد گشت.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8652

به "نورافکن بالاخره به حرف شفر رسید، مقدمات بازگشت به استقلال فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نورافکن بالاخره به حرف شفر رسید، مقدمات بازگشت به استقلال فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید