نمونه تصاویر ثبت شده توسط دوربین گوشی آنر 30 پرو پلاس منتشر شد

به گزارش مجله سرگرمی، تا ساعاتی دیگر سه گوشی از خانواده آنر 30 معرفی می شوند که شامل یک مدل استاندارد، مدل پرو و مدل پرو پلاس می شوند. اما قبل از اینکه شاهد رونمایی از این گوشی ها باشیم، نمونه تصاویر ثبت شده توسط دوربین گوشی آنر 30 پرو پلاس منتشر شد که تماشای آن خالی از لطف نیست.

نمونه تصاویر ثبت شده توسط دوربین گوشی آنر 30 پرو پلاس منتشر شد

جورج ژائو، مدیرعامل آنر، به تازگی پستی را منتشر نموده که در آن، قابلیت عظیم نمایی پرچم دار جدید این شرکت به نمایش گذاشته می گردد. طبق اطلاعاتی که از این محصول در اختیار داریم می دانیم قابلیت عظیم نمایی 30 برابری در آن وجود دارد اما اینکه چقدر از آن اپتیکال است و چقدر دیجیتال هنوز تعیین نشده.

نمونه تصاویر ثبت شده از شهر چینگ دائو هستند که نه تنها در آن شاهد نمایش عظیم نمایی هستیم بلکه توانایی همه دوربین ها نیز به تصویر کشیده می گردد. با توجه به تعیینات گوشی هواوی P40 پرو پلاس، امیدواریم در این محصول نیز عظیم نمایی اپتیکال 10 برابری را ببینیم. اما با نگاهی به کیفیت تصویر در نمونه های عظیم نمایی شده می توانیم به خوبی ببینیم که این مقدار احتمالا نهایتا به 4 یا 5 برابر می رسد.

همچنین یک نمونه تصویر ثبت شده در شب هم وجود دارد که از پل 27 کیلومتری ژیومن (Xihoumen) به ثبت رسیده. (یکی از عظیم ترین پل های آبی دنیا که روی دریای چین شرقی کشیده شده است). با نگاهی به این تصویر به خوبی می توان از کیفیت بسیار بالای آنر 30 پرو پلاس در عکاسی در نور کم مطلع شد؛ مسئله ای که البته دور از انتظار هم نبود.

تصاویر رسمی گوشی مورد انتظار آنر 30 پرو منتشر شد

البته هنوز تعیین نیست این تصاویر تا چه حد به نمونه خالص ثبت شده نزدیک هستند بنابراین نتیجه گیری نهایی از توانایی های عکاسی این محصول باید زمانی صورت گیرد که متخصصین مربوطه آن را کاملا مورد آنالیز قرار دهند. اما علاوه بر نمونه تصاویر ثبت شده، می توان تصویر خود گوشی را هم مشاهده کرد که تا حد زیادی به P40 پرو پلاس شرکت هواوی شباهت دارد. نمایشگر خمیده، دوربین سلفی درون نمایشگر و البته یک سنسور درون آن که تعیین نشده دقیقا چه کاربردی دارد. محتمل است آنر در دوربین سلفی این گوشی یک سنسور 3D مدت پرواز برای تشخیص چهره قرار داده باشد و یا اصلا شاید این نقطه نشان دهنده چیز دیگری باشد.

خوشبختانه یک پوستر هم از مدل آنر 30 پرو از درون یک فروشگاه منتشر شد که قیمت آن را نشان می دهد. آنر برای این محصول 700 دلار قیمت تایین نموده و این برچسب قیمتی مطابق با شایعاتی است که اخیرا منتشر شده. همچنین گفته می گردد قیمت پایه مدل پرو پلاس هم 700 دلار است اما در گزارش امروز چیزی در رابطه با قیمت این مدل ذکر نشد.

در خصوص مدل پرو هم نمی دانیم دقیقا کدام نسخه 700 دلار قیمت دارد. بنابراین باید تا ساعاتی دیگر و رونمایی رسمی از این گوشی ها منتظر بمانیم. آنر در رویداد پیش رو از سه گوشی آنر 30، آنر 30 پرو و آنر 30 پرو پلاس رونمایی خواهد نمود.

هواوی P40 پرو رتبه اول بهترین دوربین گوشی در وب سایت DxOMark را کسب کرد!

منبع: gsmarena

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 84286

به "نمونه تصاویر ثبت شده توسط دوربین گوشی آنر 30 پرو پلاس منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمونه تصاویر ثبت شده توسط دوربین گوشی آنر 30 پرو پلاس منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید