نسخه آزمایشی برنامه پیامهای گوگل رکورد زد ، ظرفیت آزماینده ها تا اطلاع ثانوی تکمیل شد!

به گزارش مجله سرگرمی، به نظر می رسد نسخه آزمایشی برنامه پیامهای گوگل که برای گوشی های هوشمند اندرویدی رونمایی شده است، بیش از حد انتظار مورد استقبال واقع شده تا جایی که ظرفیت دریافت آن تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

نسخه آزمایشی برنامه پیامهای گوگل رکورد زد ، ظرفیت آزماینده ها تا اطلاع ثانوی تکمیل شد!

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، نماد نسخه بتا و جدید برنامه پیامهای گوگل برای اغلب کاربران اندرویدی آشناست. روز گذشته گوگل بیان کرد که کاربران می توانند برای دریافت نسخه جدید برنامه پیام ها(برنامه پیام متنی استاندارد که با گوشی های اندروید سازگار است) به آزمون گوگل بپیوندند.

اما اگر اکنون سعی در پیوستن به این نسخه آزمایشی را داشته باشید با یک پیام روبرو می شوید که به شما اطلاع می دهد ظرفیت این برنامه در مدت کمتر از یک روز به انتها رسیده است. در متن این پیام می خوانیم: با تشکر از علاقه شما برای تبدیل شدن به یک آزماینده برای برنامه پیام ها، هم اکنون برنامه آزمایشی پیامها به حداکثر تعداد آزماینده ها رسیده است و در نتیجه از پذیرش آزماینده های جدید معذوریم.

اگر از دیدن این پیام سرخورده شده اید باید بدانید که جای نگرانی نیست. شما اولین یا آخرین نسخه را شاهد نیستید. درواقع گوگل بارها برنامه های آزمایشی را شروع نموده است.این شرکت در صفحه پشتیبانی خود اعلام نموده که این نسخه آزمایشی امکان آنالیز نکات مهم و اساسی را در نسخه ای که هنوز در اختیار عموم قرار ندارد فراهم نموده است.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: انتخاب
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 31336

به "نسخه آزمایشی برنامه پیامهای گوگل رکورد زد ، ظرفیت آزماینده ها تا اطلاع ثانوی تکمیل شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه آزمایشی برنامه پیامهای گوگل رکورد زد ، ظرفیت آزماینده ها تا اطلاع ثانوی تکمیل شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید