نرم افزار WhatsApp Business برای سیستم عامل آی اواس عرضه شد

به گزارش مجله سرگرمی، پس از گذشت ماه ها از ارائه WhatsApp Business برای اندروید، نسخه بتای این نرم افزار برای سیستم عامل آی اواس منتشر شد.

نرم افزار WhatsApp Business برای سیستم عامل آی اواس عرضه شد

به گزارش خبرنگار ، اگر به خاطر داشته باشید مدت ها پیش واتس اپ به فیسبوک فروخته شد. پس از فروخته شدن این پیغام رسان به شرکت فیسبوک تغییراتی در آن ایجاد شده است. برخی از این تغییرات از سوی کاربران با استقبال رو به رو شده است اما توسعه دهندگان آن همواره هم پیروز نبوده اند. به تازگی یک اتفاق جدید در این پیغام رسان اتفاق افتاده است که کاربران از آن خوشنود هستند.

واتس اپ سپتامبر 2017 نرم افزار تجاری خود را معرفی و در ژانویه سال بعد آن را عرضه کرد. اما این نرم افزار تنها برای سیستم عامل اندروید در دسترس بود و این مسئله از دید برخی از کاربران آی اواس ناخوشایند به نظر می رسید. حتی صحبتی درباره ارائه این نرم افزار برای سیستم عامل iOS نشده بود. اما در فوریه سال جاری نسخه بتای نرم افزار Whatsapp Business به سیستم عامل آی اواس راه پیدا کرد. همچنین به نظر می رسد که این نسخه آزمایشی بسیار خوب عمل نموده است زیرا نسخه بعدی آن در اپ استور در دسترس قرار گرفته است.

واتس اپ هنوز به طور رسمی عرضه نرم افزار Whatapp Business را برای سیستم عامل آی اواس اعلام ننموده است اما یکی از خبرگزاری های فناوری به تازگی اعلام نموده است که این نرم افزار در مکزیک قابل دسترسی است. کاربران برزیل، آرژانتین و فرانسه نیز در دسترس بودن WhatsApp Business برای سیستم عامل iOS در کشورهای خود را تایید نموده اند.

بر خلاف پیغام رسان واتس اپ، Whatsapp Business یک نرم افزار مستقل با هدف کسب و کار است. در این نرم افزار ویژگی هایی مانند پیغام تبریک و پاسخ های سریع وجود دارند. این نرم افزار همچنین به کسب و کارها اجازه می دهد اطلاعاتی مانند ساعت کاری، آدرس و لینک حساب شبکه اجتماعی یا وب سایتشان را به صفحه نمایه خود اضافه نمایند.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

ariyablog.ir: آریا بلاگ: آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

hadiee.ir: مجله هدیه: از مسافرت تا ورزش از همه چیز و همه جا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 17291

به "نرم افزار WhatsApp Business برای سیستم عامل آی اواس عرضه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرم افزار WhatsApp Business برای سیستم عامل آی اواس عرضه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید