نت ران ، راهی جدید برای خرید آنلاین انواع تجهیزات شبکه

به گزارش مجله سرگرمی، امروزه همه چیز به اینترنت وابسته شده و همه جنبه های زندگی ما را در برگرفته است. از خرید انواع کالاها گرفته تا خدمات حمل ونقل و حتی انواع خدمات تعمیرات لوازم خانگی و ... در زیرمجموعه کسب وکارهای اینترنتی و فضای بزرگ اینترنت قرار گرفته اند.

نت ران ، راهی جدید برای خرید آنلاین انواع تجهیزات شبکه

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام نت ران، شبکه عظیم اینترنت برای گسترش در تمام جهان و رسیدن داده ها از دیتاسنترهای عظیم به منزل ما، احتیاج به زیرساخت ها و تجهیزات فروانی دارند. تجهیزات پسیو مانند کابل شبکه، کیستون، پچ پنل و … و تجهیزات اکتیو مانند مودم، مودم روتر و سوییچ شبکه از جمله این تجهیزات هستند که دسترسی ما به اینترنت را فراهم می نمایند.

برای راه اندازی هر استارت آپ و یا کسب وکار اینترنتی و همچنین راه اندازی سیستم های خانگی و اینترنت، همواره احتیاج به تجهیزات شبکه احساس می گردد.

نت ران، فروشگاهی اینترنتی برای خرید آنلاین انواع تجهیزات شبکه هست. در این فروشگاه آنلاین می توانید تمامی تجهیزات اکتیو و پسیو شبکه را پیدا کنید و پس از انتخاب محصول موردنظر خرید خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

در فروشگاه نت ران انواع کابل های شبکه همچون کابل شبکه نگزنس، کابل شبکه بلدن و لگراند و همچنین کابل های شبکه cat6، کابل شبکه cat5، cat7 و … یافت می گردد، علاوه بر آن می توانید از انواع پچ کوردهای شبکه، پچ پنل، داکت، ترانکینگ و تجهیزات اکتیو شبکه مانند سوئیچ شبکه، مودم، روتر، اکسس پوینت و انواع دوربین مداربسته انتخاب و اقدام به خرید کنید.

فروش انواع دوربین مدار بسته در فروشگاه اینترنتی نت ران

دوربین مدار بسته یا CCTV به نوعی از دوربین گفته می گردد که برای نظارت و کنترل اماکن تجاری و مسکونی مختلف به کار گرفته می گردد. این دوربین های مداربسته تصاویر ویدیویی را از یک مکان ثبت و روی یک یا چند نمایشگر نشان می دهند. یک سیستم دوربین مداربسته شامل یک یا چند دوربین، NVR یا DVR، یک یا چند نمایشگر و احتمالاً سوئیچ شبکه است.

امروزه از دوربین های مداربسته در کاربرهای گوناگونی مانند جلوگیری از جرایم، نظارت بر ترافیک، مسابقات ورزشی و بسیاری از اماکن تجاری و اداری از جمله فروشگاه ها، مدارس، اداره ها و سازمان ها و … استفاده می گردد و کاربرد بسیار گسترده ای در امور روزمره ما پیدا نموده است.

به طورکلی این دوربین ها را می توان به دوربین های اسپید دام، بولت، C-Mount، دید در شب و … تقسیم بندی کرد که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند. از جمله مشهورترین تولیدنمایندگان دوربین مداربسته می توان به برندهای هایک ویژن (HikVision) و داهوا (Dahua) اشاره نمود.

حال سوال اینجاست که برای خرید دوربین مداربسته باید چه کاری انجام دهیم و بهترین قیمت را از چه جایی پیدا کنیم؟

پیشنهاد ما برای شما فروشگاه اینترنتی نت ران هست. این فروشگاه با دارابودن تمامی مجوزهای کسب وکار همچون نماد اعتماد الکترونیکی، نماد ساماندهی مشاغل اینترنتی و انجمن صنفی فروشگاه های اینترنتی تهران توانسته، اعتماد کاربران زیادی را به خود جلب نموده و فعالیت خود را به صورت کاملاً قانونی و زیر نظر مراجع ذی صلاح انجام دهد.

از همین رو پیشنهاد ما به شما برای خرید تجهیزات شبکه مراجعه به فروشگاهی با دارا بودن تمامی این مجوزها هست که نت ران بهترین و کامل ترین مرجع تخصصی تجهیزات شبکه در کشور هست.

در فروشگاه نت ران و با مراجعه به این پرتال اینترنتی می توانید تمامی دوربین های مداربسته را مشاهده و مقایسه و قیمت دوربین های مداربسته را با یکدیگر مقایسه و اقدام به خرید کنید. پس از انتخاب محصول مورد نظر، می توانید به وسیله درگاه آنلاین بانکی موجود در سایت محصولات خریداری شده خود را به صورت اینترنتی پرداخت و 4 تا 5 ساعت کاری محصولات خود را درب منزل تحویل بگیرید (مخصوص شهر تهران) و برای شهرستان ها 2 تا4 روز کاری زمان می برد تا مرسوله های شما به وسیله پست به دست شما برسد.

فروش انواع تجهیزات پسیو و اکتیو شبکه

در فروشگاه نت ران می توانید تمامی تجهیزات پسیو و اکتیو را جستجو و بر اساس احتیاج خود محصول موردنظر را انتخاب و خرید کنید.

با جستجو در بین محصولات پسیو و اکتیو موجود در سایت می توانید اطلاعات بسیار کاملی درباره هر محصول کسب کنید و با مطالعه نقد و آنالیز و ویژگی های هر محصول و نظرات کاربران انتخاب بسیار دقیق تری برای خرید خود داشته باشید.

در فروشگاه آنلاین نت ران می توانید انواع تجهیزات پسیو شبکه همانند: کابل شبکه، پچ کورد، پچ پنل، کیسون تلفن و شبکه، انواع رک های دیواری و ایستاده، انواع داکت و ترانکینگ را پیدا کنید.

همچنین انواع تجهیزات اکتیو شبکه مانند، اکسس پوینت، انواع مودم های VDSL و ADSL، انواع روتر، سوئیچ شبکه. انواع دوربین مداربسته را جستجو و اقدام به خرید آنلاین کنید.

پشتیبانی آنلاین نت ران

یکی از مزایای خوب فروشگاه نت ران، پشتیبانی آنلاین این فروشگاه است و در صورت خرید چنانچه با مسئله ای برخورد کردید و یا احتیاج به هدایت فنی راجب محصولات مختلف داشتید، بخش پشتیبانی نت ران به صورت آنلاین جوابگوی تمامی مسائل شما هستند و مراحل خرید را به صورت آنلاین و قدم به قدم با شما طی می نمایند تا شما عزیزان بتوانید خرید خود را بدون هیچ گونه مشکل و با انتخاب دقیق تری انجام دهید.

انتهای رپرتاژ خبری

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 34415

به "نت ران ، راهی جدید برای خرید آنلاین انواع تجهیزات شبکه" امتیاز دهید

1 کاربر به "نت ران ، راهی جدید برای خرید آنلاین انواع تجهیزات شبکه" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نت ران ، راهی جدید برای خرید آنلاین انواع تجهیزات شبکه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید