ناظم الشریعه: تورنمنت مشهد بهترین فرصت برای آماده شدن برای آسیاست

به گزارش مجله سرگرمی، نشست خبری سرمربیان تیم های ملی فوتسال ایران، اسلواکی و بلاروس پیش از آغاز تورنمنت مشهد مقدس برگزار گشت.

ناظم الشریعه: تورنمنت مشهد بهترین فرصت برای آماده شدن برای آسیاست

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست خبری سرمربیان تیم های ملی فوتسال ایران، اسلواکی و بلاروس پیش از آغاز تورنمنت سه جانبه مشهد مقدس امروز (شنبه) برگزار شد.

در این نشست محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی ایران گفت: تیم های حاضر در این تورنمنت از تیم های مطرح دنیا هستند و با توجه به چهره فوتسال ایران در دنیا، همه تیم ها سعی می کنند که بهترین نمایش خود را مقابل ما داشته باشند. ضمن اینکه این مهم ترین تورنمنتی است که در آن می توان برای مسابقات قهرمانی آسیا کسب تجربه کرد. سعی داریم تا از لژیونرهای پیروز در این بازی ها استفاده کنیم.

وی در مورد جایگاه تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا پیش رو گفت: ابزارها و امکانات بسیار معین کننده است. ایران در مورد شکوفایی استعدادها، سرآمد است و هرساله بهترین بازیکن آسیا از کشور ما انتخاب می شود، اما برای پیشرو بودن در فوتسال، ابراز و امکانات بسیار تأثیرگذار است و برای سرآمد بودن نیز باید هزینه و برنامه ریزی درست داشته باشیم.

مارین برکی، سرمربی تیم ملی فوتسال اسلواکی نیز عنوان کرد: ایران یکی از بهترین تیم های فوتسال دنیا را دارد و از اینکه در این دوره از مسابقات حضور داریم بسیار خوشحالیم، چراکه تیم های قوی دنیا در این تورنمنت حضور دارند و از تمامی بازیکنان حاضر در این اردوها در بازی ها استفاده خواهند کرد.

وی ادامه داد: بازی های سختی در پیش داشته باشیم. در تورنمنت سال گذشته بازی ما با ایران بدون گل و مساوی تمام شد، اما امسال سعی داریم که بازی بهتری برابر ایران به نمایش بگذاریم. ضمن اینکه هدف ما از شرکت در این تورنمنت ایجاد آمادگی برای بازی های مقدماتی جام دنیای است.

همچنین ساوینسائو الکساندر، سرمربی تیم ملی فوتسال بلاروس در این نشست گفت: این تورنمنت، سومین حضور تیم ما در ایران است و هر بار میزبانی خوبی از ما اجرا شده است. امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم و امتیازات خوبی از این مسابقات کسب کنیم.

وی در ادامه گفت: با وجود اینکه سومین حضور ما در ایران است، ولی نخستین سفر ما به مشهد است. تاکنون از امکانات این شهر راضی بودیم و طی دفعات قبل و حضور در تهران، امکانات آنجا را خوب ارزیابی می کنیم.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 61409

به "ناظم الشریعه: تورنمنت مشهد بهترین فرصت برای آماده شدن برای آسیاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظم الشریعه: تورنمنت مشهد بهترین فرصت برای آماده شدن برای آسیاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید