مهدی تاج امروز هم در فدراسیون فوتبال حاضر نشد، کفاشیان به فدراسیون نمی رود، نامه ها را هم امضا نمی کند

به گزارش مجله سرگرمی، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال همانند روز پنجشنبه امروز نیز در محل کار خود در فدراسیون حاضر نشد.

مهدی تاج امروز هم در فدراسیون فوتبال حاضر نشد، کفاشیان به فدراسیون نمی رود، نامه ها را هم امضا نمی کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، پنجشنبه 15 آذرماه خبر دادیم که در آخرین مهلت حضور بازنشستگان، مهدی تاج در محل فدراسیون فوتبال حاضر نشد. در جلسه قبلی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، اعضا با اشاره به ارسال دو نامه قبلی به وزیر ورزش و جوانان مبنی بر ادامه فعالیت هیئت رئیسه فدراسیون، اعلام کردند در انتظار اعلام نظر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش جهت ادامه فعالیت خود هستند تا طبق نظر او عمل گردد، اما سکوت وزیر ورزش بر ابهامات افزوده است.

تاج نیز در واکنش به سکوت وزارت ورزش و همچنین بی توجهی به تیم ملی بزرگسالان در آستانه بازی های جام ملت های آسیا، تصمیم گرفته با وجود قانونی بودن ادامه حضورش، در فدراسیون فوتبال حاضر نگردد. رئیس فدراسیون فوتبال امروز (شنبه) نیز در محل فدراسیون فوتبال حاضر نشد تا بار دیگر اعتراض خود را به سکوت وزارت ورزش نشان دهد.

علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال و نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال که جزو بازنشستگان است از 26 آبان ماه نامه های اداری را امضا نکرده است. همچنین، در حالی که گفته می شد جلسه کمیته فوتسال برگزار خواهد شد، اما کفاشیان همانند تاج تصمیمی برای حضور در فدراسیون ندارد.

باید دید سکوت وزارت ورزش تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و چه تصمیمی خواهد گرفت. ضمن اینکه باید دید برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در این مدت در خصوص فدراسیون فوتبال اظهارنظر می کردند، حالا چه صحبتی می نمایند، آن هم در شرایطی که یک ماه دیگر بازی های جام ملت های آسیا شروع خواهد شد و تیم ملی هم در بلاتکلیفی کامل به سر می برد. آنچه معین است اینکه فوتبال ایران باید از بلاتکلیفی خارج گردد و مسلما در این میان نقش وزارت ورزش بیش از بقیه خواهد بود.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7890

به "مهدی تاج امروز هم در فدراسیون فوتبال حاضر نشد، کفاشیان به فدراسیون نمی رود، نامه ها را هم امضا نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی تاج امروز هم در فدراسیون فوتبال حاضر نشد، کفاشیان به فدراسیون نمی رود، نامه ها را هم امضا نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید