مهاجمی که به درد پرسپولیس نمی خورد، بودیمیر در آستانه جدایی!

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، ماریو بودیمیر که به دلیل مصدومیت نتوانسته است پرسپولیس را در بازی های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند تصمیم گرفت به کرواسی باز شود تا ادامه درمان خود را در کنار خانواده اش دنبال کند.

مهاجمی که به درد پرسپولیس نمی خورد، بودیمیر در آستانه جدایی!

مهاجم کروات پرسپولیس که در جابجایی زمستانی فصل جاری لیگ برتر با قرارداد کوتاه مدت شش ماهه به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اضافه شد تنها توانست یک گل برای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا مقابل پاختاکور ازبکستان بزند.

آمار ضعیف بودیمیر در امر گلزنی باعث شد تا منتقدان برانکو ایوانکوویچ خرید او را زیر سوال ببرند.

مهاجم بلند قامت پرسپولیس بر خلاف اینکه در گلزنی پیروز نبوده است اما آمار پاس های صحیح بالایی دارد. او در 504 دقیقه ای که در لیگ برتر برای پرسپولیس بازی نموده است بیشتر از 80 درصد پاس هایش را به مقصد رسانده است.

بودیمیر که در لیگ برتر هیچ گلی به ثمر نرسانده است پیروز شد تنها یک گل با پیراهن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به پاختاکور ازبکستان بزند تا بسیاری از کارشناسان منتظر ادامه درخشش او در این بازی ها شوند. اتفاقی که هرگز توسط بودیمیر تحقق پیدا نکرد تا کارشناسان فوتبالی، مهاجم کروات سرخپوشان را یکی از خریدهای ناکام برانکو نام گذاری نمایند.

این بازیکن در حالی برای معالجه خود به کرواسی باز می شود که صحبت های ضد و نقیضی در مورد ماندن او در کشورش و عدم بازگشت به تهران به گوش می رسد.

بودیمیر که از عقب افتادن مطالباتش گله دارد بعید نیست دیگر به تهران باز نشود تا خداحافظی زودهنگامی را با پرسپولیسی ها داشته باشد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 20926

به "مهاجمی که به درد پرسپولیس نمی خورد، بودیمیر در آستانه جدایی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجمی که به درد پرسپولیس نمی خورد، بودیمیر در آستانه جدایی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید