مربی استقلال جنوب: بهتر است مسی ها به فکر تیم شان باشند نه توهین به دیگران، چرا 2 گلر روی نیمکت مس بود؟!

به گزارش مجله سرگرمی، مربی تیم فوتبال استقلال جنوب از عوامل تیم مس کرمان خواست به فکر تیم خود باشند و به تیم های دیگر توهین نکنند.

مربی استقلال جنوب: بهتر است مسی ها به فکر تیم شان باشند نه توهین به دیگران، چرا 2 گلر روی نیمکت مس بود؟!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، نادر دست نشان بعد از شکست برابر استقلال جنوب در کنفرانس مطبوعاتی به این موضوع اشاره نمود که یکی از افتخارات فوتبال ایران تعیین نشدن نام این تیم است! فرامرز میرزایی، عضو کادر فنی سرخپوشان که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد در واکنش به صحبت های دست نشان گفت: من اهل پاکدشت هستم و افتخار می کنم که در تیم سرخپوشان پاکدشت مربیگری می کنم.

وی در ادامه اضافه کرد: در ضمن نام تیم ما هم سرخپوشان پاکدشت است که به زودی رسماً مراحل ثبت آن انجام خواهد شد. ما با تیمی که سه ماه است تشکیل شده، تیمی مثل مس کرمان را در زمین خودش با سه گل شکست دادیم و باید سه گل دیگر هم می زدیم. ما تیمی را بردیم که چند سال پیش در لیگ قهرمانان آسیا بازی می کرد.

مربی تیم فوتبال استقلال جنوب همچنین تأکید کرد: فقط یک سؤال از کادر فنی تیم حریف دارم. چطور می گردد که یک تیم روی نیمکت دو گلر ذخیره داشته باشد؟ آقای اسلامی و آقای ... دو گلر نیمکت نشین مس بودند، این در حالی است که همه تیم ها معمولاً یک گلر ذخیره روی نیمکت می گذارند. پشت پرده این موضوع چیست؟ البته این هم از افتخارات فوتبال ایران است!

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در انتها گفت: مس کرمان با این همه بازیکن و امکانات فقط زیر توپ می زد و بهتر است آنها به فکر تیم شان باشند نه توهین به تیم های دیگر. از آقای دست نشان باز هم می پرسم، چرا دو گلر ذخیره روی نیمکت بود، آقای اسلامی و آقای ... ؟

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6265

به "مربی استقلال جنوب: بهتر است مسی ها به فکر تیم شان باشند نه توهین به دیگران، چرا 2 گلر روی نیمکت مس بود؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی استقلال جنوب: بهتر است مسی ها به فکر تیم شان باشند نه توهین به دیگران، چرا 2 گلر روی نیمکت مس بود؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید