ماجرای افسردگی هنرمند مشهور زن چیست؟، عکس

به گزارش مجله سرگرمی، شکیرا درباره بزرگترین بحران زندگی اش که موجب افسردگی جدی او شده بود، صحبت کرد.

ماجرای افسردگی هنرمند مشهور زن چیست؟، عکس

انتخاب: شکیرا در مصاحبه با گاردین گفت: خوانندگی هویت من بود. زمانهایی وجود داشت که حتی نمی توانستم از رختخواب بیرون بروم. من بسیار افسرده بودم.

این موضوعات به نوبه خود ، تأثیر عمده ای بر زندگی خانوادگی شکیرا با جرارد پیکه ، ستاره فوتبال بارسلونا و پسران این زوج میلان 6 ساله و ساشا 4 ساله داشت. شکیرا در مصاحبه جدید خود اشاره نموده که گاهی قادر به برقراری ارتباط با بچه های خود نبود. شکیرا در بخشی دیگر از این مصاحبه اشاره نموده که از توصیه های پزشکی برای انجام عمل جراحی و هیپنوتیزم و مراقبه تا استفاده از دعا و مراقبه را برای بهبود خود امتحان نموده است.

به گزارش انتخاب، شکیرا که برنده سه بار جایزه گرمی شده است می گوید در دوران افسردگی خود به این فکر می نموده که شاید از دست دادن قدرت خواندن، نوعی امتحان و آزمون تقدیر است. شکیرا از خوانندگانی است که در بسیاری از کشورهای دنیا طرفدارانی پرشمار دارد. این نخستین باری است که شکیرا با صراحت از محدودیت خود در خوانندگی و احساس افسردگی پس از این ماجرا صحبت نموده است. به نظر می رسد اکنون که وی به شرایط نسبتا پایداری رسیده است و دوباره به توانایی خوانندگی دست پیدا نموده است، فرصت را برای مصاحبه در این باره غنیمت شمرده است.

جالب است که او در بخشی از صحبت های خود به موضوع رئیس جمهور ایالات متحده پرداخته و گفته است: من فکر می کنم این کار صحیحی نیست که ترامپ در برابر جامعه لاتین موضع گیری منفی داشته باشد زیرا ما نیز در ساختن آمریکای امروزی نقش داشتیم.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 59618

به "ماجرای افسردگی هنرمند مشهور زن چیست؟، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای افسردگی هنرمند مشهور زن چیست؟، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید