لوایح چهارگانه تا خاتمه بهمن در مجمع تشخیص نظام تصویب می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی پیش بینی کرد که مجمع تشخیص مصلحت نظام تا سرانجام بهمن لوایح پالرمو و CFT را تصویب می نماید.

لوایح چهارگانه تا خاتمه بهمن در مجمع تشخیص نظام تصویب می گردد

بهروز نعمتی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جلسه دیروز، شنبه 6 دی، مجمع تشخیص مصلحت نظام و به نتیجه نرسیدن اعضای مجمع برای تصویب لایحه پالرمو گفت: ما تا سرانجام بهمن ماه برای تصویب لوایح چهارگانه فرصت داریم و من فکر می کنم مجمع تشخیص مصلحت نظام تا آن موقع این لوایح را تأیید خواهد نمود.

وی اضافه نمود: البته بخشی از موضوع به بازی اروپایی ها برمی گردد. آنها باید صداقت خود را ثابت نمایند. نمی گردد با ما خصوصاً در بخش SPV امروز و فردا نمایند. اگر آنها زودتر کارشان را انجام دهند استنباط من این است اعضای مجمع هم در این باره تصمیم خواهند گرفت.

نعمتی ادامه داد به اعتقاد من روندی که برای تصویب لوایح چهارگانه طی شده بد نبوده است. موافقین و مخالفین در این باره صبحت کردند و پیامک های تهدیدآمیز هم از مجلس به مجمع منتقل شده است. آقای دکتر توکلی هم گفتند روزانه 7 تا 8 پیامک دارند. این نشان می دهد که فشار همه جا است.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در سرانجام گفت: دوستان ما در مجمع افرادی تأثیرگذار هستند. به نظر من فارغ از همه موضوعات لوایح چهارگانه به تأیید مجمع خواهد رسید.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11264

به "لوایح چهارگانه تا خاتمه بهمن در مجمع تشخیص نظام تصویب می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوایح چهارگانه تا خاتمه بهمن در مجمع تشخیص نظام تصویب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید