فاصله 30 درصدی خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر تا استاندارد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به افزایش 15 درصدی ظرفیت خوابگاه های دانشجویی گفت: برای رسیدن به استاندارد وزارت علوم در وضعیت کیفی خوابگاه های دانشجویی نزدیک به 30 درصد فاصله داریم.

فاصله 30 درصدی خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر تا استاندارد

سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به اهمیت توسعه شرکت های دانش بنیان گفت: یکی از مهم ترین برنامه هدف دار این دانشگاه در سال 98 رسیدن به شرایط ممتاز در کیفیت خوابگاه های دانشجویی است البته در حال حاضر خوابگاه های ما در رتبه های یک تا 3 قرار دارند که در این رابطه برای تعمیر و ارتقاء آنها سرمایه گذاری خوبی انجام داده ایم.

وی اضافه کرد: دانشگاه صنعتی امیرکبیر با تمرکز بر روی وضعیت رفاهی دانشجویان خود سعی دارد تا در آینده ای نزدیک نه تنها همه مسائل مربوط به خوابگاه ها را برطرف کند بلکه به طور مثال اتاق 4 نفره خوابگاه های دانشجویی را به اتاق 2 نفره تبدیل کند.

معتمدی توضیح داد: در حال حاضر از نظر ظرفیت دانشجویی دچار کمبود خوابگاه هستیم که طی چشم انداز 2تا3 ساله قصد داریم با احداث و افزایش خوابگاه شرایط مطلوبی را برای دانشجویان مهیا کنیم.

انتهای پیغام/

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 28214

به "فاصله 30 درصدی خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر تا استاندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاصله 30 درصدی خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر تا استاندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید