غیبت دبیر کل کمیته در اندونزی ، مشکلات به قوت خود باقی ست؟

به گزارش مجله سرگرمی، در شرایطی که بازی های آسیایی نگاه های زیادی را به سمت خود جلب نموده و تعدادی از مسوولان و حتی مدیران میانی وزارت ورزش را روانه اندونزی نموده، اما یک چهره در بین مسوولان کاروان غایب است.

غیبت دبیر کل کمیته در اندونزی ، مشکلات به قوت خود باقی ست؟

به گزارش خبرنگاران ، در شرایطی که بازی های آسیایی نگاه های زیادی را به سمت خود جلب نموده و تعدادی از مسوولان و حتی مدیران میانی وزارت ورزش را روانه اندونزی نموده، اما یک چهره در بین مسوولان کاروان غایب است.

شاهرخ شهنازی، دبیر کل کمیته ملی المپیک همراه سایر مسوولان راهی این اندونزی نشده است. البته او در چند سفر قبلی کاروان های ورزشی ایران نیز همین رویه را پیش گرفت. حتی در یکی از رویدادها او به عنوان سرپرست بود اما در روزهای آخر سرپرست تغییر کرد و فرد دیگری به جای او رفت. گفته می گردد او به علت بیماری امکان انجام سفرهای طولانی را ندارد.

شاید حتی از سوی مسوولان کمیته اینطور عنوان گردد که احتیاج است مسوولی در ایران باشد که امور را پیگیری کند که اگر واقعا دلیل غیبت های سخنگوی هیات اجرایی کمیته ملی المپیک این باشد، قابل تقدیر است اما اتفاق های گذشته حکایت از این دارد که همه دلیل این غیبت ها، بیماری یا سنگینی کار کمیته ملی المپیک نیست.

به نظر می رسد دلایل دیگری وجود دارد؛ مثل همانی که در حاشیه مجمع انتخاباتی بازی های آسیایی سر و صدا راه انداخت. اگر این مشکل جدی است، به نظر می رسد مجمع کمیته ملی المپیک باید تصمیم دیگری بگیرد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1362

به "غیبت دبیر کل کمیته در اندونزی ، مشکلات به قوت خود باقی ست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت دبیر کل کمیته در اندونزی ، مشکلات به قوت خود باقی ست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید