غفور: امیدوارم با شرایط متفاوتی نسبت به لیگ جهانی بازی کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: هدف ایران در جام قهرمانان بزرگ دنیا کسب نخستین مدال دنیای است و امیدوارم با شرایط متفاوتی نسبت به لیگ دنیای با ایتالیا بازی کنیم.

غفور: امیدوارم با شرایط متفاوتی نسبت به لیگ جهانی بازی کنیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، امیر غفور در آستانه شروع مسابقات جام قهرمانان بزرگ مردان دنیا در ژاپن، گفت: تیم ایران از نظر آمادگی و هماهنگی، شرایط بسیار خوبی دارد و با تمرینات چند ماه اخیر به اوج آمادگی رسیده است. امیدوارم بتوانیم در این رقابت ها تاکتیک های تمرینی تیم را به خوبی به نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی نیز بگیریم.

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران درباره شرایط تیم ایران نسبت به چهار سال گذشته این رقابت ها، گفت: به یقین تیم های شرکت نماینده در جام قهرمانان بزرگ دنیا در بهترین شرایط خود در مسابقات حضور می یابند و این موضوع برای تیم ایران نیز صدق می نماید. همه تیم ها قهرمان قاره های خود بوده که نشان می دهد از بهترین های دنیا هستند. ملی پوشان ایران نیز در این مسابقات کوشش می نمایند از دوره قبل نتیجه بهتری بگیرند. هدف ایران کسب نخستین مدال دنیای است و برای این هدف باید کوشش زیادی انجام دهیم.

غفور درباره ایتالیا نخستین حریف ایران در این رقابت ها، گفت: مسابقه با ایتالیا برای تیم ایران بسیار مهم است، زیرا هم نخستین مسابقه ایران در این تورنمنت مهم است و هم ایتالیا یکی از حریفان اصلی در راستا کسب مدال محسوب می گردد. در مجموع امیدوارم با شرایط متفاوتی نسبت به لیگ دنیای با این تیم بازی کنیم.

رقابت های جام قهرمانان بزرگ قاره ها از 21 تا 26 شهریور به میزبانی کشور ژاپن و در دو شهر ناگویا و اوساکا برگزار می گردد. تیم ملی والیبال ایران از ساعت 11 و 10 دقیقه فردا (سه شنبه) در نخستین مسابقه خود به مصاف ایتالیا می رود.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: تسنیم
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 69468

به "غفور: امیدوارم با شرایط متفاوتی نسبت به لیگ جهانی بازی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غفور: امیدوارم با شرایط متفاوتی نسبت به لیگ جهانی بازی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید