عطایی: شکست مقابل استرالیا، هشدار به موقعی برای تیم ملی والیبال بود

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم والیبال جوانان گفت: زنگ خطر و هشدار برای تیم ملی والیبال ایران به موقع به صدا درآمد تا هیچ حریفی را در هیچ مقطعی دست کم نگیرند.

عطایی: شکست مقابل استرالیا، هشدار به موقعی برای تیم ملی والیبال بود

بهروز عطایی در گفت گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص دیدارهای تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی مردان آسیا گفت: تیم ایران، کار خود را با 2 پیروزی قاطع مقابل سریلانکا و قطر شروع کرد. البته این دو تیم برای ما تهدید خاصی نبودند. تیم ملی خوب بازی کرد و با ترکیبی جوان پا به میدان گذاشت. کولاکوویچ از ترکیب جوان خود در این 2 بازی جواب گرفت.

سرمربی تیم جوانان ایران در خصوص شکست غافلگیر کننده مقابل استرالیا گفت: من در خصوص این بازی اظهار نظر فنی نمی کنم اما برخی از باخت ها، هشدار دهنده هستند. همه چیز برای یک تیم در این مقطع با یک باخت از بین نمی رود. خوشبختانه زنگ خطر و هشدار برای تیم ایران به موقع به صدا درآمد تا هیچ حریفی را در هیچ مقطعی دست کم نگیرند. تفکر تیم ملی باید المپیکی باشد. شکست مقابل استرالیا، هشدار به موقعی برای تیم ملی بود.

عطایی در خصوص وضعیت تیم کاله در لیگ برتر والیبال گفت: تمرینات تیم از اول هفته شروع شده و تیم را بسته ایم. عادل غلامی، فیض امامدوست، امیرحسین اسفندیار، ادریس دانشفر، رضا قرا، فلاحت خواه و وحید والی بازیکنان تیم ما هستند. عجله ای برای کار در تمرین وجود ندارد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 44412

به "عطایی: شکست مقابل استرالیا، هشدار به موقعی برای تیم ملی والیبال بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطایی: شکست مقابل استرالیا، هشدار به موقعی برای تیم ملی والیبال بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید