جایگاه کاردانی غیرانتفاعی ها بازهم خالی ماند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، با توجه به درخواست موسسات آموزش عالی غیر دولتی –غیرانتفاعی مبنی بر عدم تکمیل ظرفیت رشته های تحصیلی و براساس موافقت دفتر گسترش آموزش عالی مبنی بر پذیرش دانشجو در رشته های دارای پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) در دوره های کاردانی نظام جدید سال 1397، تکمیل ظرفیت مجدد صورت می گیرد.

جایگاه کاردانی غیرانتفاعی ها بازهم خالی ماند

داوطلبان علاقه مند به تحصیل در رشته های تحصیلی موسسات غیرانتفاعی (اعم از داوطلبانی که در پذیرش این دوره ها ثبت نام نموده و یا ثبت نام ننموده اند) برای اطلاع از رشته های تحصیلی متناسب با نوع مدرک دیپلم خود در شاخه های فنی و حرفه ای یا کاردانش موسسات پذیرنده، باید به لینک جستجوی عنوان موسسه و کدرشته در سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.

داوطلبان می توانند با مراجعه به آدرس www.Sanjesh.org ضمن معین کردن فقط یک رشته و موسسه مورد علاقه خود، با به همراه داشتن مدارک ذیل و با توجه به موارد مربوط از تاریخ 15 تا 27 آبان 97 به مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمایند.

تمامی متقاضیان باید حداکثر تا تاریخ 31 شهریور 97 دارای مدرک دیپلم نظام قدیم (چهارساله) هنرستان، و یا دیپلم نظام جدید در شاخه های فنی و حرفه ای و یا کاردانش باشند.

تبصره: در صورتی که تشکیل کلاس برای نیمسال دوم سال تحصیلی 98-97 میسر باشد ثبت نام از داوطلبانی که تا انتها نیمسال اول سال تحصیلی جاری (30 بهمن 97) مدرک تحصیلی دیپلم خود را اخذ می نمایند، به صورت مشروط و با آغاز تحصیل از بهمن ماه 97 پس از ارائه مدرک مربوط بلامانع است.

تمامی داوطلبان باید در زمان ثبت نام به وسیله مؤسسه مربوط، بابت هزینه ثبت نام نسبت به پرداخت مبلغ 220 هزار ریال (22 هزار تومان) به وسیله سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان سنجش اقدام نمایند.

هر داوطلب منحصراً مجاز است یکی از کدرشته محل های مربوط را که متناسب با مدرک دیپلم خود است و مطابق جدول شماره 4 دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در دوره های اعلام شده (این دفترچه در سایت سازمان سنجش قابل دسترسی است)، انتخاب کند.

هر داوطلب می تواند صرفاً متقاضی یک کدرشته محل در یک موسسه باشد. در صورت ثبت نام داوطلب در دو کدرشته و یا در دو مؤسسه، اطلاعات وی از بانک اطلاعات پذیرفته شدگان یکی از موسسات بر اساس ضوابط سازمان سنجش حذف خواهد شد و هیچگونه اعتراضی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.

منحصراً یک بار اجازه ویرایش در درج اطلاعات متقاضیان داده خواهد شد و داوطلبان باید در انتخاب گروه آموزشی، کد رشته محل و مؤسسه مربوط دقت نمایند.

پس از انتها مهلت مقرر (15 تا 27 آبان) مؤسسات مجاز به ثبت نام از متقاضیان نخواهند بود و هیچ اقدامی از سوی سازمان سنجش برای متقاضیانی که بعد از تاریخ معین شده مراجعه نمایند نیز صورت نخواهد پذیرفت.

اگر متقاضی قبلاً در ردیف پذیرفته شدگان نهایی دوره های کاردانی نظام جدید سال 1397 (مرحله شهریور ماه) قرار گرفته باشد و در مرحله تکمیل ظرفیت (همین مرحله) برای ادامه تحصیل در یکی از موسسات ثبت نام کند قبولی قبلی وی در شهریورماه سال 1397 لغو خواهد شد.

تمامی متقاضیان مرد باید در زمان ثبت نام و شرکت دراین مرحله، از نظر نظام وظیفه منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.

پس از انجام ثبت نام، افراد به عنوان پذیرفته شده مشروط (در مؤسسه ای که به آن مراجعه نموده اند) تلقی می شوند و آغاز به تحصیل آنان (به جز موارد اعلام شده) تا زمان تأیید نهایی این سازمان به صورت مشروط و همزمان با پذیرفته شدگان شهریور ماه خواهد بود.

مدارک مورد احتیاج در سایت سازمان سنجش اعلام شده است.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5827

به "جایگاه کاردانی غیرانتفاعی ها بازهم خالی ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایگاه کاردانی غیرانتفاعی ها بازهم خالی ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید