صعود عابدینی و پاکدامن به جمع 32 شمشیرباز پایانی

به گزارش مجله سرگرمی، در ادامه مسابقات جهانی شمشیربازی در لهستان دو نماینده کشورمان با فزونی برابر شمشیربازان روسیه و کانادا به مرحله بعدی صعود کردند.

صعود عابدینی و پاکدامن به جمع 32 شمشیرباز پایانی

به گزارش خبرنگاران، در ادامه مسابقات دنیای شمشیربازی در ورشوی لهستان مجتبی عابدینی با نتیجه 15 بر 8 حریفی از روسیه را شکست داد و به جمع 32 شمشیرباز برتر این رقابت ها راه یافت. علی پاکدامن، دیگر شمشیرباز کشورمان نیز 15 بر 7 مقابل شمشیربازی از کانادا به رجحان رسید تا دومین نماینده ایران در جمع 32 نفر پایانی باشد.

در ادامه این رقابت ها از ساعتی دیگر محمد فتوحی برابر حریفی از ایتالیا قرار می گیرد و در صورت پیروزی در مرحله بعد حریف عابدینی خواهد شد.

در نخستین روز از مسابقات پاکدامن با غلبه بر حریفانی از ژاپن، ونزوئلا، انگلیس، چین و کانادا و شکست برابر شمشیرباز فرانسه به عنوان نفر اول صعود کرد و با توجه به عمل کرد مناسب به صورت مستقیم به جمع 64 نفر پایانی صعود کرد. محمد فتوحی نیز در گروه خود برابر شمشیربازانی از چک، ونزوئلا، آلمان، ایتالیا و ایرلند به جمع 64 نفر راه یافت.

همچنین مجتبی عابدینی با توجه به حضور در رنکینگ 14 دنیا به صورت مستقیم به جمع 64 شمشیرباز پایانی راه یافت.

نتایجی که عابدینی در رویدادهای اخیر و به خصوص در جام دنیای پادووا ایتالیا کسب کرد، باعث ارتقاس صندلی این شمشیرباز تا رده دوازدهم رنکینگ دنیای شد. وی با این ارتقای صندلی خود، این شرایط را ایجاد کرد تا علی پاکدامن هم بتواند به از قاره آسیا و به عنوان بهترین بازیکن این قاره در رنکینگ دنیای صاحب سهمیه مستقیم المپیک گردد.

پاکدامن در حال حاضر رده 29 رنکینگ دنیای را در اختیار دارد و به عنوان چهارمین بازیکن برتر آسیا در این رنکینگ می تواند صاحب سهمیه گردد.

miniman.ir: مرد کوچک | مجله سبک زندگی و کسب و کار

miniset.ir: مینی ست | مجله خانواده و موفقیت

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 46559

به "صعود عابدینی و پاکدامن به جمع 32 شمشیرباز پایانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود عابدینی و پاکدامن به جمع 32 شمشیرباز پایانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید