صانعی: در تورنمنت های مختلف هدف کسب نتیجه نیست

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون فوتبال، علی صانعی در مورد حضور ملی پوشان در تورنمنت چهار جانبه روسیه که با حضور تیم های ایران، روسیه، پرتغال و اسپانیا برگزار گردید، گفت: تیم های بسیار خوبی در این تورنمنت حضور داشتند. سطح فوتسال ایران با کشورهای فوق بسیار فرق می نماید اما هم اینکه از ایران برای حضور در این تورنمنت دعوت می گردد این نشان می دهد که تیم ملی فوتسال بانوان شخصیت بین المللی داشته و در آسیا حرف اول را می زند.

صانعی: در تورنمنت های مختلف هدف کسب نتیجه نیست

وی ادامه داد: تیم های اسپانیا، پرتغال و روسیه در سطح بسیار بالای فوتسال قرار دارند و زمانی که تیم ایران با چنین تیم هایی رو به رو می گردد، باید به فال نیک گرفت چرا که بازیکنان تجربه کسب می نمایند؛ کادر فنی، نقاط ضعف و قوت تیم را متوجه می گردد، همبستگی بازیکنان و نوع بازی آنها باعث می گردد تا در مسابقات اصلی بهترین نتیجه را کسب نمایند.

مدیر فنی سابق تیم ملی فوتسال بانوان تاکید نمود: این بازی ها تدارکاتی است و کادر فنی ترکیب اصلی خود را با حضور در چنین تورنمنت هایی می تواند پیدا کند. هدف این است که کادر فنی بازیکنان را ارزیابی و بهترین نفرات را انتخاب کند. کسب نتیجه در چنین مسابقاتی اصلاً هدف نیست و اهمیتی ندارد.

صانعی در خاتمه در مورد اینکه این تیم با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه به این تورنمنت اعزام شد، گفت: حضور بازیکنان با تجربه و جوان در کنار یکدیگر چند مزیت دارد. بازیکنان جوان با انگیزه بالا برای موفقیت تیم کوشش می نمایند و بازیکنان با تجربه با بازی خوبی که از خود به نمایش می گذارند باعث می شوند تا تیم در شرایط بسیار مناسبی قرار گیرند. ترکیب این دو در کنار هم باعث خواهد شد تا تیم سرحال و خوبی داشته باشیم. مطمئنا در بازی های آسیایی این تیم کار سختی دارد و حضور بازیکنان باتجربه و جوان در کنار هم می تواند به موفقیت تیم یاری بسزایی کند.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 23422

به "صانعی: در تورنمنت های مختلف هدف کسب نتیجه نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صانعی: در تورنمنت های مختلف هدف کسب نتیجه نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید