شیائومی ردمی اسمارت بند پرو در تاریخ 6 آبان رونمایی می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، پس فردا روز بزرگی برای علاقه مندان با گجت های پوشیدنی است چرا که یکی از برترین برندهای فعال در این زمینه یعنی شیائومی (در واقع ردمی) میخواهد از مچ بندهای جدیدی رونمایی کند که یکی از آن ها شیائومی ردمی اسمارت بند پرو است که روز گذشته شاهد انتشار رندرهایی از آن بودیم.

شیائومی ردمی اسمارت بند پرو در تاریخ 6 آبان رونمایی می گردد

شیائومی را می توان یکی از برترین و در عین حال محبوب ترین برندهای فراورینماینده ی گجت های هوشمند دانست چرا که این شرکت چینی و تمام زیرمجموعه های آن اعم از ردمی و پوکو و بلک شارک گوشی های خود را با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب عرضه می نمایند و کم پیش می آید محصولی را با یکی از این سه برند بخرید اما در نهایت به این نتیجه برسید که آن محصول ارزش پولی که برای آن پرداخت کردید را ندارد.

به همین دلیل بسیاری از کاربران از اینکه می بینند این سه شرکت به فراوری یک سخت افزار پرکاربرد روی می آورند بسیار خشنود می شوند چرا که این موضوع یعنی به زودی می توانند آن محصول را با قیمتی بسیار کمتر از محصولاتی با برندهای دیگر نظیر سامسونگ و اپل خریداری نمایند.

یکی از این گجت ها مچ بند هوشمند است که طی چند سال اخیر هواداران بسیار زیادی پیدا نموده است و کاربران در سراسر دنیا از آن برای اهداف مختلف استفاده می نمایند. شیائومی با علم بر اینکه کاربران به این نوع گجت ها علاقه زیادی نشان می دهند هر سال از نمونه های باکیفیت و مقرون به صرفه قیمتی رونمایی می نماید که ردمی اسمارت بند پرو هم یکی از همین هاست که پس فردا باید شاهد رونمایی از آن باشیم.

در خبری که تقریبا دو روز قبل منتشر شده بود شنیدیم ردمی واچ 2 قرار است در تاریخ 28 اکتبر (6 آبان) رونمایی گردد اما خبری از اسمارت بند پرو نبود تا اینکه روز گذشته متوجه شدیم شرکت چینی می خواهد از این مدل هم رونمایی کند که همانطور که از نامش پیداست باید مدل قدرتمند از این سری هم باشد چراکه پسوند پرو را یدک می کشد.

شیائومی ردمی اسمارت بند پرو همانطور که از تصاویر بالا پیداست یک مچ بند نسبتا بزرگ در مقایسه با سایر مچ بندها به شمار میرود و نمایشگر مستطیل شکلی دارد. پیش از این هم شاهد عرضه مچ بندهایی با این طراحی بودیم اما کمتر پیش می آید که شرکت ها طراحی بیضی شکل را کنار بگذارند چون در واقع این طراحی به نوعی شناسنامه مچ بندهای هوشمند و عامل متمایزنماینده آن ها از ساعت های هوشمند است که غالبا با نمایشگرهای گرد یا مستطیلی بزرگ عرضه می شوند.

به گزارش وب سایت WinFuture، این مچ بند هوشمند قرار است به عنوان اصلی ترین رقیب ساعت هوشمند هواوی واچ فیت (Huawei Watch Fit) و سامسونگ گلکسی فیت (Galaxy Fit) باشد. با شناختی هم که از ردمی، کیفیت محصولات و بعلاوه قیمت آن ها داریم می توانیم بگوییم که این انتظار بی راه هم نیست و به احتمال زیاد این مچ بند هوشمند بتواند موفقیت زیادی کسب کند. اینطور که به نظر می رسد، ردمی می خواهد این محصول را به عنوان جانشین مچ بند ردمی اسمارت بند راهی بازار کند که سال گذشته عرضه شده بود و موفقیت خوبی هم کسب کرد.

اگرچه این مچ بند پسوند پرو را یدک می کشد اما قطعا بسیاری از کاربران قدرت خرید آن را خواهند داشت. از قابلیت های خوب شیائومی ردمی اسمارت بند پرو می توان به دریاب GPS، بلوتوث، سنجش ضربان قلب و بسیاری از حالت های ورزشی مختلف اشاره نمود که احتیاج کاربران با فعالیت های نیمه حرفه ای را به طور کامل پوشش می دهد.

این مچ بند پس فردا یعنی در تاریخ 28 اکتبر (6 آبان) در کشور چین رونمایی می گردد. اما از آن جایی که محصولات ردمی هواداران بسیار زیادی دارد و بارها هم دیده بودیم کمتر محصولی از این شرکت فقط منحصر به یک بازار خاص می شد، به نظر می رسد باید انتظار داشته باشیم کمی بعد، نسخه دنیای آن هم رونمایی و عرضه گردد. حال این اتفاق دقیقا چه زمانی رخ می دهد معین نیست و باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر پیرامون این موضوع باشیم.

اگرچه می دانیم قیمت این مچ بند بسیار پایین خواهد بود اما متاسفانه هنوز خبری پیرامون قیمت دقیقی که ردمی برای آن در نظر گرفته است در دسترس نداریم. اما از طرفی فقط دو روز تا زمان رونمایی و باخبر شدن از تمام جزئیات پیرامون آن موقع به جای مانده است.

اینطور که به نظر می رسد، در رویداد 6 آبان فقط نباید منتظر رونمایی از مچ بندهای ردمی باشیم چرا که گفته می گردد شیائومی می خواهد از گوشی های سری ردمی نوت 11 نیز رونمایی کند. گوشی هایی که با در نظر گرفتن عملکرد عالی سری ردمی نوت 9 و 10 در بازار، فوق العاده مورد انتظار هستند و گفته می گردد قابلیت های بسیار خوبی هم خواهند داشت.

منبع: GSMArena

armeniaro.ir: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان

anasi.ir: آناسی | مجله خانه و خانواده، راهنمای سبک زندگی و آشپزی

azatweb.ir: مجله آزات وب | مجله آموزشی توسعه اسکریپت های تحت وب

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 163190

به "شیائومی ردمی اسمارت بند پرو در تاریخ 6 آبان رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی ردمی اسمارت بند پرو در تاریخ 6 آبان رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید