سه تکواندوکار ایران چهارشنبه مبارزه می نمایند، نتایج کامل روز نخست

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی تکواندو با 12 تکواندوکار در دو بخش بانوان و آقایان در این دوره از مسابقات شرکت نموده است که تا کنون با احتساب حذف کیمیا علیزاده حاصل کوشش چهار نماینده یک طلا و یک برنز کسب نموده است و فردا چهارشنبه در دومین روز مسابقات نیز سه نماینده به روی شی هاپ چانگ خواهند رفت.

سه تکواندوکار ایران چهارشنبه مبارزه می نمایند، نتایج کامل روز نخست

در بخش مردان، مهدی خدابخشی قهرمان آسیا و دارنده مدال طلای گرندپریکس قزاقستان، ابتدا با بهادر آریه از نپال مبارزه می نماید و در ادامه باید به مصاف برنده دیدار هیدونری اباتا از ژاپن و نبیل تلال از اردن (دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی گوانجو) برود.

همچنین سجاد مردانی، نایب قهرمان دنیا و دارنده مدال طلای ارتش های دنیا، در وزن 87+ کیلوگرم در فینالی زودهنگام با نماینده کشور میزبان پیکار می نماید و و در صورت رجحان با برنده مبارزه هند و لبنان دیدار می نماید.

چولهو جو کره ای که دور نخست باید با مردانی دیدار کند در کارنامه خود طلای دنیا در سال 2011 و نایب قهرمانی آسیا در سال 2014 را در اختیار دارد، این تکواندوکار کره ای تاکنون 2 بار با تکواندوکاران ایران مبارزه نموده است. یکبار مقابل کوروش رجلی در مسابقات قهرمانی دنیا، 6 بر 5 به رجحان دست یافته و یکبار هم در رقابتهای قهرمانی آسیا 2014، با نتیجه 6 بر 3، برابر مرتضی شیری پیروز شده است.

سمانه شش پری کاپیتان تیم ملی بانوان کشورمان نیز در وزن 57- کیلوگرم در اولین گام به مصاف مارسیکا هالیندا از اندونزی می رود و در صورت رجحان با محبوبا شاریپوا از تاجیکستان مبارزه خواهد نمود.

اما امروز رقابتهای سه وزن برگزار گردید که مسعود حجی زواره پیروز به کسب مدال طلا و سوسن حاجی پور هم پیروزف به کسب مدال برنز شد. در وزن 87- کیلوگرم هم جسور ازبکستانی که باعث حذف کرمی شد ، همین ازبکستانی به نشان طلا دست یافت.

نتایج کامل رقابتهای سه وزن روز نخست:

وزن 49- کیلوگرم بانوان: 1- جاناتیپ سونخام (تایلند) 2- ژائو لی (چین) 3- نینگ سان (چین تایپه) و رونا لائو (فیلیپین)

وزن 53- کیلوگرم بانوان: 1- وین هوآنگ (چین تایپه) 2- جیونگیون یون (کره جنوبی) 3- سوسن حاجی پور (ایران) و جینگیو وو (چین)

وزن 74- کیلوگرم مردان: 1- مسعود حجی زواره (ایران) 2- نیکیتا رافالوویچ (ازبکستان) 3- یونگیون سانگ (کره جنوبی) و سامائول ماریسون (فیلیپین)

وزن 87- کیلوگرم مردان: 1- جسور بایکازوف (ازبکستان) 2- لینگ لانگ چین (چین) 3- یونگرای شین (کره جنوبی) و تانت رامارت (تایلند)

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 45146

به "سه تکواندوکار ایران چهارشنبه مبارزه می نمایند، نتایج کامل روز نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه تکواندوکار ایران چهارشنبه مبارزه می نمایند، نتایج کامل روز نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید