سهام آسیایی ضعیف ماند ، دلار درجا زد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، روز چهارشنبه، درحالی که خوش بینی ایجاد گردیده با توافق تجاری آمریکا-مکزیک جای خود را به نگرانی قبل از ضرب الاجل اجرای تعرفه ها با چین داد، سهام آسیایی به سختی رشد کرد.

سهام آسیایی ضعیف ماند ، دلار درجا زد

درجا زدن بازارهای وال استریت در معاملات دیشب و نبود داده های اقتصادی مهم در منطقه آسیا باعث شد تا گسترده ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه ام اس سی آی (بدون سهام ژاپن) به سودی 0.2 درصدی بسنده کند.

شاخص شرکت های برتر چین، سی اس آی 300 با افتی 0.4 درصدی روبرو شد. این در شرایطی رخ داد که برنامه ریزان دولتی این کشور هشدار دادند که در نیمه دوم سال با ریسک های بیشتری روبرو هستند.

شاخص ای مینی اس اندپی 500 در ساعات کار بازارهای آسیایی توانست 0.17 درصد رشد کند.

داده های تحلیل گران مالی نشان می دهد در بازارهای اروپا، شاخص فوتسی لندن 22 واحد، داکس فرانکفورت 31 واحد و کاک پاریس 16 واحد بالاتر باز خواهند شد.

شاخص نیکی ژاپن هم 0.2 درصد رشد کرد اما همچنان نتوانست به سطح مقاومت تکنیکی 23000 واحد برسد، سطحی که در ماه های اخیر بارها از آن پایین تر آمده است.

در بازار ارز، اکثر ارزهای مهم دنیا بدون تغییر بودند. دلار که دیشب به پایین ترین میزان 4 هفته ای خود رسیده بود، امروز با ذره ای تقویت به نرخ 94.807 واحد رسید. دلار در برابر ین هم هیچ تغییر قابل توجهی نداشت و به نرخ برابری 111.20 رضایت داد. دلار در 3 جلسه معاملاتی اخیر خود در بازه 110.93 تا 111.49 بالا و پایین گردیده است.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1869

به "سهام آسیایی ضعیف ماند ، دلار درجا زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهام آسیایی ضعیف ماند ، دلار درجا زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید