زیدان: غیبت BBC در سوپرجام نگرانم نمی کند

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می گوید از نبودن سه ضلع مثلث خط حمله کهکشانی ها در مصاف با قهرمان لیگ اروپا نگرانی ندارد.

زیدان: غیبت BBC در سوپرجام نگرانم نمی کند

به گزارش خبرنگاران، زین الدین زیدان که شاگردانش امشب (سه شنبه) در سوپرجام اروپا در نروژ باید به مصاف سویا، قهرمان لیگ اروپا بروند، سه مهره اصلی تیمش در خط حمله، کریستیانو رونالدو، گرث بیل و کریم بنزما، موسوم به مثلث BBC را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. با این حال او نگران این موضوع نیست.

زیزو به خبرنگاران گفت: غیبت BBC مرا نگران نمی نماید. من نمی خواهم در خصوص کریم ریسک کنم، چون از شرایط فعلی او راضی هستم. بنزما اینجا بدون هیچ مسئله ای در کنار ماست. ما برای شروع فصل هیجان داریم و تیم مان آماده است.

سرمربی فرانسوی کهکشانی ها با ابراز رضایت از عدم احتیاج تیمش به خرید بازیکنان جدید برای تقویت تیمی که فصل گذشته قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، تأکید کرد: تیمی که من دارم کامل است و من از آن بسیار راضی ام.

زیزو در ادامه به شرایط آلوارو موارتا، مهاجم اسپانیایی که به تازگی از یوونتوس به رئال مادرید برگشته است اشاره داشت و درباره نحوه تطبیق پیدا کردن او با دیگر بازیکنان تیم و تأثیری که بر عملکرد کهکشانی ها گذاشته است، صحبت کرد.

سرمربی رئال مادرید مطرح کرد: بازی در یوونتوس برای موراتا مکانی خوب برای یادگیری و کسب تجربه بود و حالا او برگشته است، در حالی که بسیار پخته شده است و سخت کار می نماید. او برای چالشی که در یک فصل سخت انتظارش را می کشد، آماده است.

بازی سوپرجام اروپا امشب از ساعت 23:15 به وقت تهران میان رئال مادرید به عنوان قهرمان لیگ قهرمانان و سویا به عنوان قهرمان لیگ اروپا برگزار می گردد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 69995

به "زیدان: غیبت BBC در سوپرجام نگرانم نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: غیبت BBC در سوپرجام نگرانم نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید