زمان برگزاری دوره مربیگری جهانی هندبال تغییر کرد

به گزارش مجله سرگرمی، در پی شیوع ویروس کرونا، دوره مربیگری جهانی هندبال در بخش مردان که قرار بود اردیبهشت ماه برگزار گردد، لغو شد.

زمان برگزاری دوره مربیگری جهانی هندبال تغییر کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، دوره مربیگری دنیای هندبال در بخش مردان قرار بود اردیبهشت ماه در ایران برگزار گردد اما با شیوع ویروس کرونا این دوره فعلا لغو و در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال در این باره به خبرنگاران گفت: تیر ماه و در حاشیه نشست فدراسیون دنیای هندبال با حسن مصطفی، رئیس فدراسیون دنیای جلسه ای برگزار کردیم و قول گرفتیم کلاس دنیای مربیگری زنان و مردان در ایران برگزار گردد . اولین دوره مربیگری دنیای بانوان با حضور مدرس دنیای، ایلونا هیپکوا از کشور چک دی ماه و با حضور بیش از 60 شرکت کننده در محل فدراسیون هندبال برگزار گردید.

وی در ادامه اضافه کرد: دوره مربیگری مردان نیز قرار بود با حضور یکی از بهترین مربیان دنیا، اردیبهشت ماه برگزار گردد اما با شیوع ویرس کرونا به زمان دیگری منتقل شد.

لازم به ذکر است؛ پیش از این هفدهمین دوره رقابت های قهرمانی جوانان پسر آسیا انتخابی قهرمانی 2021 دنیای مجارستان که قرار بود تیر ماه سال آینده به میزبانی شیراز و در کشورمان برگزار گردد نیز لغو شد.

pbmusic.ir: نوای پرنده پارسی | مجله موسیقی و هنری

balio.ir: بالیو | مجله گردشگری و مسافرتی

etre-yas.ir: مجله عطر یاس، محلی برای همفکری استارتاپی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 77236

به "زمان برگزاری دوره مربیگری جهانی هندبال تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان برگزاری دوره مربیگری جهانی هندبال تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید