رییس فدراسیون والیبال: می توانم تا 65 سالگی به کارم ادامه دهم

به گزارش مجله سرگرمی، مربیان شناخته شده محدودی در دنیا هستند و بهترین مربیان با تیم های ملی خود قراداد دارند.

رییس فدراسیون والیبال: می توانم تا 65 سالگی به کارم ادامه دهم

رییس فدراسیون والیبال در مورد انتشار اخباری مبنی بر بازنشستگی اش، گفت: بازنشستگی روالی دارد و می توانم تا 65 سالگی به کارم ادامه دهم.

به گزارش ایرنا، محمدرضا داورزنی امروز (آدینه) در گفت وگویی تلویزیونی، گفت: بعضی دوستان در این روزها خبر کم دارند و مدام به بازنشستگی من می پردازند.

وی اضافه کرد: بازنشستگی، فرآیندی دارد که به شخص بازنشسته ابلاغ می گردد و او باید محل کار خود ترک کند. من 35 سال سابقه کار دارم و هنوز هم ابلاغی نگرفته ام. طبق قانون تا 65 سالگی در صورت احتیاج می توانم به کار ادامه دهم. کمیسیونی در سازمان امور اداری و استخدامی وجود دارد که به این موارد رسیدگی می نماید.

داورزنی در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران، گفت: در بین 12 تیم حاضر در المپیک هستیم، گروه و همچنین احتمال صعود ما به مرحله دوم المپیک نیز تعیین است. از طرفی مربیان شناخته شده محدودی در دنیا هستند و بهترین مربیان با تیم های ملی خود قراداد دارند.

رییس فدراسیون والیبال ادامه داد: در حال آنالیز هستیم و باید طبق منابع اقتصادی موجود و برای دریافت بهترین نتیجه، تصمیم بگیریم. اگر به این جمع بندی برسیم که مربی ایرانی بهتر است، با مربی ایرانی ادامه خواهیم داد.

وی مطرح نمود: ملاک ما برای انتخاب سرمربی علاوه بر منابع اقتصادی، واقعیت های موجود است. روز دوشنبه جلسه ای با پیشکسوتان داریم و در این باره صحبت خواهیم کرد. خیلی از سرمربیان آرزوی راهنمایی تیم ملی ایران را دارند، اما اداره تیم ملی ایران که جزو 8 تیم برتر دنیا است، کار آسانی نیست.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: عصر ایران
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 88306

به "رییس فدراسیون والیبال: می توانم تا 65 سالگی به کارم ادامه دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس فدراسیون والیبال: می توانم تا 65 سالگی به کارم ادامه دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید