خبرنگاران هدایت برنامه های فرهنگی ایلام به سمت فضای مجازی

به گزارش مجله سرگرمی، ایلام - خبرنگاران - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: با توجه به شیوع کرونا برنامه های فرهنگی، هنری در این استان در این مدت به سمت فضای مجازی هدایت شده است.

خبرنگاران هدایت برنامه های فرهنگی ایلام به سمت فضای مجازی

عمران خودآموز روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: یکی از مهمترین این اقدام ها راه اندازی پویش اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان بود که در قالب آن هر یک از هنرمندان با هنر خود مردم را به رعایت نکات بهداشتی برای مبارزه با کرونا دعوت کردند.

وی از برگزاری نخستین جشنواره تک نوازی موسیقی به صورت مجازی خبر داد و گفت: فراخوان این جشنواره نیز اعلام و هنرمندان در سه بخش موسیقی کلاسیک، موسیقی مقامی و محلی و موسیقی دستگاهی در گروه های سنی مختلف به صورت مجازی با هم رقابت خواهند کرد.

وی تاکید کرد: با اینکه به دلیل شیوع کرونا برنامه های هنری و فرهنگی به سمت فضای مجازی هدایت شده است اما فعالان این عرصه به حضور در اجتماع ها و اجرای برنامه های مردمی نیاز دارند که امیدواریم با از بین رفتن کرونا فضای لازم برای اجرای عمومی هنرمندان فراهم شود.

وی همچنین با اشاره به بازگشایی مراکز هنری از هفته آینده و همچنین فعالیت سینماها از اول تیرماه گفت: اجرای کنسرت ها نیز با ظرفیت 50 درصد مجاز است و تقاضاهای مجریان این برنامه در شورای شعر و موسیقی استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اضافه کرد: پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی در حال ابلاغ از طریق وزارت بهداشت و دستگاه های تخصصی نظیر سازمان سینمایی و سایر ادارات فرهنگی است.

بر اساس بررسی های انجام گرفته کرونا که از ابتدای اسفندماه شیوع پیدا کرده تا به امروز 140 میلیارد ریال خسارت به اصحاب فرهنگ و هنر این استان وارد کرده است.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: ایرنا
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 94692

به "خبرنگاران هدایت برنامه های فرهنگی ایلام به سمت فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هدایت برنامه های فرهنگی ایلام به سمت فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید