خبرنگاران موضوع مخلوط سیمان با آرد در خرمشهر واقعیت ندارد

به گزارش مجله سرگرمی، اهواز-خبرنگاران- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: کلیپی که روز گذشته از مخلوط بودن سیمان در کیسه های آرد در خرمشهر در فضای مجازی منتشر شد واقعیت ندارد.

خبرنگاران موضوع مخلوط سیمان با آرد در خرمشهر واقعیت ندارد

به گزارش خبرنگاران خدا رحم امیری زاده شامگاه شنبه در حاشیه ستاد تنظیم بازار خوزستان در سرسرای استانداری این استان در جمع خبرنگاران اعلام کرد: روز گذشته کلیپی در فضای مجازی در مورد مخلوط بودن سیمان با آرد در خرمشهرمنتشر شد که بر اساس نظر کارشناسان این اداره کل واقعیت ندارد.

وی گفت: دلایل زیادی بر تیره بودن آرد دخالت دارد که از جمله این عوامل می توان به میزان سبوس در آرد اشاره نمود و نمونه آرد از خرمشهر برای آزمایش گرفته شده و تا فردا علت تیرگی آرد تعیین خواهد شد.

وی اضافه نمود: خوزستان به مدت هشت سال است که رتبه نخست خرید تضمینی گندم در کشور را دارد و سال جاری نیز با یک میلیون و 300 هزار تن خرید تضمینی گندم از کشاورزان اولین استان کشور در این بخش بوده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اضافه نمود: با وجود جاری شدن سیل در فروردین ماه سال جاری و وارد شدن آسیب به 150 هزار هکتار از اراضی گندم در استان فراوری گندم سال جاری در استان 15 درصد افزایش داشته است.

امیری زاده درادامه با اشاره به میزان ورود کشتی های کالاهای وارداتی به بندر امام خمینی (ره) استان ادامه داد: سال جاری رکورد ورود کشتی های وارداتی به این بندر شکسته شد وبه 24 مورد رسید.

وی اضافه نمود: از 24 فروند کشتی که از ابتدای سال جاری وارد بندرامام (ره) شد در مجموع 936 هزار تن گندم، روغن، برنج و شکر و روغن وارد خوزستان شد.

روز گذشته کلیپی در فضای مجازی توسط یک نانوا در خرمشهر در فضای مجازی منتشر شد که در این کلیپ گفته شد در آرد سیمان مخلوط شده است.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: ایرنا
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 76880

به "خبرنگاران موضوع مخلوط سیمان با آرد در خرمشهر واقعیت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران موضوع مخلوط سیمان با آرد در خرمشهر واقعیت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید